Estàs buscant un nou repte professional? Has treballat anteriorment com a Administratiu/va de racanvis? Si és així, aquesta oferta és per a tu! Des d'Adecco estem cercant un nou perfil per una important empresa d'Olot. Un requisit indispensable és un bon nivell d'anglès, ja que s'utilitza diariament. Funcions: Recepció de comandes del client i introducció al sistema SAP. Seguiment del correu electrònic del departament de recanvis. Elaboració i tramitació dofertes de recanvis. Creació de factures proforma. Sol·licitud de cotitzacions de transport al departament de logística. Control i actualització de canvis de divisa al sistema. Comunicació amb els departaments tècnics per obtenir referències i informació necessària. Tramitació i seguiment de garanties. Gestió dordres de fabricació: assignació de tècnics i seguiment. Coordinació de reparacions internes i externes de material. Tramitació de devolucions i seguiment de comandes parcials. Gestió i resolució dincidències relacionades amb recanvis i comandes. Seguiment de comandes pendents i incidències obertes. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos- Grau en Administració i Direcció d'Empreses, o Economia. Grau Superior en Comerç internacional o similar. - Idiomes: català, castellà i anglès alt. - Experiència 2-3 anys realitzant funcions similars. - Carnet de conduir B i vehicle propi. - Valorable: habilitat danalitzar informació tècnica com interpretació de plànols i instal·lacions industrials complexes. - Informàtica: coneixement del paquet Office i correu electrònic, SAP i CRM.
Responsabilidades
- Contractació directament per empresa. - Jornada completa de dill-div. - Incorporació immediata. - Formació i beneficis socials com gimnàs, i assegurança mèdica.