Descripció
Auto-desballestament de cotxes ubicat a Castellar del Vallès cerca una persona per exercir funcions d'administració i servei al públic. El treball consisteix en atendre als clients, vendre recanvis nous de peces de cotxes amb els programaris/eines que facilita l'empresa i realitzar tasques administratives.
Tasques principals
1. Atenció al públic: ser responsable de la venda de recanvis nous de peces de cotxes amb els programaris/eines que facilita l'empresa, tant de manera presencial com per telèfon o via missatges de whatsapp.
2. Reforç administratiu: ajudar amb tasques administratives com la gestió de documents, el manteniment de registres i la publicació de continguts en xarxes socials.
Requisits
1. Experiència laboral: un mínim de 2 anys d'experiència en tasques similars és necessari per poder desempeñar aquest càrrec.
2. Informàtica: haver dominat les oficines (MS Office) i estar familiaritzat amb els sistemes informàtics en general és molt important.
3. Carnet de conduir: cal disposar d'un carnet de conduir i tenir vehicle propi per poder arribar al lloc de treball.
4. Competències personals: ser capaç de treballar en equip, aprendre ràpidament i comunicar-se efectivament són competències essencials per al càrrec.