Definir i implementar l’estratègia integral de màrqueting i creixement.
Liderar, inspirar i fer créixer l’equip de màrqueting.
Definir l’estratègia de SEO, SEM, comunicació i contingut.
Creació, supervisió i optimització de campanyes de captació i fidelització de clients, i campanyes de generació de leads B2B en diversos canals.
Impulsar la imatge de marca dotant‑la de força i coherència i d’una identitat diferenciadora i experiencial d’acord amb els valors de la companyia.
Donar un gir a l’estratègia de comunicació actual de l’empresa fent‑la més fresca, creativa i original a la vegada que ha de transmetre seguretat i generar continguts de valor pels clients.
Disseny i implementar de programes d’incentius per fidelitzar clients per tal de millorar segments estègrics.
Anàlisis, valoració i estratègies per millorar el Life Time Value del segment desitjat. Buscar equilibri CAC - LTV i accions per expandir el valor de l’usuari a llarg termini.
Desenvolupar campanyes omnicanal integrant paid media, inbound, email, social, partners i canals offline.
Monitorar fluxos d’automatització, maximitzant l’eficiència i la personalització al llarg del cicle de vida del client.
Implementar una cultura data‑driven i ROI‑oriented, amb quadres de comandament, mètriques de performance i KPI clars.
Integrar tecnologia i intel·ligència artificial en els processos de màrqueting per optimitzar campanyes i predir tendències.
Col·labora amb direcció general i equips comercials per alinear màrqueting, vendes i producte sota una mateixa visió de creixement.
#J-18808-Ljbffr