Empresa ubicada a Argelaguer cerca persona amb certificat de discapacitat per realitzar tasques administratives. Jornada parcial de 9h a 11h. Cal: Disposar del certificat de discapacitat. Disposar carnet de conduir i cotxe propi. Informàtica: domini d'Excel Word i el programa de gestió SAGE. Idiomes: Nívell mitjà d'anglès tot i que es valoraran altres idiomes. Valorable experiència prèvia en tasques similars. Condicions: S’ofereix contracte indefinit, jornada parcial de matins. Sou segons conveni i formació.
Tasques administratives: arxiu, atenció telefònica, gestió de pressupostos. suport departament comptable i control de plataformes, departament logístic (gestió allotjaments i desplaçaments).
- Experiència 3 mesos. Es valorarà experiència en tasques similars
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
- català (parlat superior, escrit superior)
- Disponibilitat de vehicle
- Disponibilitat per viatjar
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial matí (2 hores - jornada diaria)
- Salari mensual brut 442
- Altres beneficis: Jornada: matins de 9h a 11h i contracte indefinit