Característiques de l'oferta
Estat de l'oferta: Oberta Nombre de places: 1 Jornada laboral: Jornada partida: 40h setmanals Horari: De dilluns a divendres, de 9:00 a 18:00h Població: Molins de Rei Tipus de contracte: Indefinit: ordinari Durada del contracte: Indefinit Sou orientatiu: 21.000 euros bruts anuals Incorporació: Immediata Resum: Auxiliar administratiu/va oficial 1a per a magatzem de fruites i verdures ubicat a Molins de Rei Funcions a realitzar:
Portar la comptabilitat d'una empresa familiar, facturació i atenció al client
Requisits
Experiència: 3 anys Idiomes: Català (B2 - intermig alt), Castellà Informàtica: SAGE (Usuari), Ofimàtica (Usuari) Formació reglada: FP2 / CF Grau Superior Altra formació: Formació i/o experiència en comptabilitat Ocupacions Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa Aquest grup primari inclou els empleats administratius que desenvolupen tasques d'atenció al públic i que no s'han inclòs en altres epígrafs d'aquest grup principal (F). Aquests empleats realitzen diferents tasques administratives i d'oficina d'acord amb els procediments establerts. Per exemple, aquí s'inclouen els empleats que obtenen informació directament de les persones, per determinar el seu dret a rebre determinats serveis, així com la tramitació d'aquests serveis.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació.
- Classificar, obrir i enviar correu.
- Fotocopiar i enviar documents per fax.
- Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari.
- Registrar el lliurament d'equips al personal.
- Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada.
- Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades.
- Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.
- Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris.
- Entrevistar els sol·licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol·licitud.
- Verificar la precisió de la informació proporcionada.
- Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència.
- Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació.
- Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
- Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:
- Empleats administratius en general sense tasques d'atenció al públic (vegeu 4309) Empleats comptables, administratius i altres empleats d'oficina