Si vols formar part del sector d'una empresa consolidada al sector serveis com a Administratiu/va Back Office, t'agrada l'atenció al client i et consideres un perfil polivalent, a IMAN Girona et podem oferir una vacant on podràs créixer formant part d'un equip de treball especialitzat.
Busquem una persona discreta, metòdica, organitzada, resolutiva i amb una alta capacitat de gestió per donar cobertura de manera dinàmica, professional i amb visió estratègica.
Funcions principals:
- Atenció telefònica i presencial a clients i empreses.
- Redacció i gestió de comunicacions internes i externes.
- Gestió de la correspondència, correu electrònic i gestió administrativa.
- Suport administratiu a les tasques pròpies.
REQUISITOS MÍNIMOS
Requisits indispensables:
- Formació com auxiliar d'administració o equivalent.
- Experiència demostrable en gestió administrativa.
- Habilitats comunicatives i resolució de problemes.
- Domini alt d'eines informàtiques, paquet Office i CRM.
- Persona polivalent, proactiva, responsable i compromesa amb l'organització.
S'ofereix:
- Jornada de 40 h setmanals de dilluns a divendres, horari partit.
- Posició estable amb projecció dins de la companyia.
- Entorn de treball colaboratiu, innovador i orientat a l'excelència.
Si reuneixes els requisits i estàs disposat/da a impulsar la teva carrera professional, inscriu-te a l'oferta!