Will you join our REVOLUTION? We are looking for Dutch Customer ServiceWhy would you want to be a #LEDer?We are an enthusiastic, multicultural company, driven by passion and innovation. Well-established in the ecommerce sector and constantly evolving, both nationally and internationally. Our LED products provide sustainable solutions that care for and protect our environment. As a LEDer you will enjoy flexible working hours, an attractive remuneration package and social benefits. In addition, we are committed to a healthy lifestyle: seasonal fruit, employee menus, paid race registrations, partnerships in various sports, I Love Sport! What will your day-to-day life be like?The Customer Service Department's objective is to assist and advise the customer in order to favour the sale, helping them to find the best solutions and achieve the greatest customer satisfaction.What do you need to bring?Minimum education of ESO graduate. Valuable training in Commerce and Marketing Cycles, nativ@s and/or bilingual in Dutch, digital skills, minimum experience of 1 year in customer service positions, commercial and/or sales, organized person, methodical, customer orientation, communication skills, versatility and eagerness to learn and develop in the field of customer service. You can be a REVOLUTIONARY. You can be a #LEDer.#WeAreLEDers.#LEDitBE.------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ¿Te unes a nuestra REVOLUCIÓN? Buscamos Customer Service Holandés¿Por qué vas a querer ser un/a #LEDer?Somos una compañía entusiasta, multicultural, impulsada por la pasión y la innovación. Muy consolidada en el sector ecommerce y en constante evolución, tanto a nivel nacional como internacional. Nuestros productos LED aportan soluciones sostenibles que permiten cuidar y proteger nuestro entorno . Como LEDer disfrutarás de flexibilidad horaria, interesante paquete retributivo y beneficios sociales. Además, apostamos por un estilo de vida saludable: fruta de temporada, menú para empleadxs, pago de inscripciones a carreras, colaboraciones en diferentes modalidades deportivas, ¡I Love Sport! ¿Cuál será tu día a día?El Dpto. Customer Service tiene como objetivo atender y asesorar al cliente, para favorecer la venta, ayudándole a encontrar las mejores soluciones y conseguir la mayor satisfacción del cliente.¿Qué deberás aportar?Estudios mínimos de graduado en ESO. Valorable formación en Ciclos de Comercio y Marketing, nativ@s y/o bilingüe en Holandés, competencias digitales, experiencia mínima de 1 año en puestos de atención al cliente, comercial y/o ventas, persona organizada, metódica, orientación al cliente, capacidad de comunicación, polivalencia y afán por aprender y desarrollarse en el ámbito de atención al cliente. Tú puedes ser un@ REVOLUCIONARI@. Tú puedes ser un@ #LEDer.#WeAreLEDers.#LEDitBE.