Pensem en una persona entusiasta, dinàmica, positiva, acostumada a treballar amb un gran volum d'afluència de clients i vendes; amb bona imatge i actitud proactiva.
Funcions i responsabilitats:
- Rebre, cobrar i informar els clients de golf de la seva ronda.
- Ajuda en la gestió de la botiga i la recepció del golf segons afluència de clients.
- Atenció personalitzada i grans habilitats en vendes.
- Tasques de visual marxandatge.
- Inventaris i reposició de gènere, control d'estoc.
- Verificació de mercaderia, organització i manteniment dels magatzems i la botiga.
- Responsabilitzar-se del quadre de caixa.
**Requisits**:
- Imprescindible cotxe propi per a accedir al Resort.
- Domini del castellà, català i anglès (es farà prova durant l'entrevista). Valorable el coneixement d'altres idiomes.
- Experiència mínima d'1 any en atenció al client, preferiblement en botigues de roba o recepció.
- Disponibilitat per a treballar en torns rotatius en caps de setmana i festius.
**Què oferim**:
- Contracte fix discontinu
- Jornada completa: 40h/setmana
- Horari intensiu rotatiu
- Possibilitat d'utilitzar les instal-lacions de CAMIRAL GOLF & WELLNESS i descomptes en hotels, Wellness Centri, botiga i restaurants