Descripción de la empresa
L'Associació Antic Gremi Revenedors, 1447. L'activitat econòmica de l'Associació és la gestió immobiliària i el lloguer de pisos a Salt.
Descripción del empleo
Busquem una persona que s'encarregui de l'atenció al client presencial al nostre despatx de Salt. S'encarregarà pincipalment de la gestió de trucades i les tasques administratives derivades de la gestió de lloguers. Concertar i administrar les visites, atendre les incidències que puguin sorgir als pisos llogats i a les finques, visites d'inspecció, coordinació de les possibles reparacions amb el personal de manteniment, gestió del dia a dia del despatx, recepció de comandes, seguiment d'inventari i material...
Horari de matins, jornada parcial de 25 hores setmanals de dilluns a divendres. Possibilitats de promoció a futur.
Tipo de puesto: Media jornada
Sueldo: 650,00€-750,00€ al mes
Horas previstas: 25 a la semana
Ventajas:
- Ordenador de empresa
- Parking gratuito
- Teléfono de empresa
Educación:
- FP Grado Medio (Obligatorio)
Experiencia:
- Administració i/o atenció al client: 1 año (Deseable)
Idioma:
- Catalán (Obligatorio)
- Inglés (Deseable)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial