P Per un important despatx d#39;advocats i economistes, amb presència internacional i situat a Barcelona, busquem a un/a Gestor/a d#39;Estrangeria amb experiència per a enfortir el nostre equip i oferir un servei àgil, empàtic i professional als seus clients nacionals i internacionals. p Entre les seves funcions principals es trobaran: /pp- Gestió d’expedients de permisos de residència i treball (inicials, renovacions, modificacions, autoritzacions). /pp- Tramitació de procediments mitjançant el sistema PAC (Presentació Autoritzada per Col·legi). /pp- Tramitació de nacionalitats, targetes comunitàries i reagrupacions familiars. /pp- Contacte i atenció directa amb clients estrangers, tant particulars com corporatius (multinacionals). /pp- Seguiment d’expedients davant d’Oficines d’Estrangeria, Subdelegació del Govern i altres organismes. /pp- Preparació de documentació, legalitzacions i seguiment de requeriments. /p p Es requereix: /pp- Experiència prèvia mínima d’1-2 anys en tramitació d’expedients d’estrangeria. /pp- Coneixement del sistema PAC i de la normativa vigent d’estrangeria (LOEX). /pp- Domini del català i castellà. /pp- Anglès fluid. /p p S#39;ofereix: /pp- Jornada completa. /pp- Salari competitiu en dependència dels coneixements i experiència aportada. /pp- Estabilitat laboral. /pp- Possibilitat de creixement i desenvolupament professional en un despatx consolidat amb bon ambient laboral. /pp- Treball presencial en oficina situada a Barcelona zona Francesc Macià. /pp- Capacitat de comunicació, empatia amb el client estranger i organització. /p /p