A Ribas Alvarez estem cercant un/una Administratiu/va d'Assegurances per incorporar-se al nostre equip. Aquesta és una gran oportunitat per formar part d'un projecte que té per objectiu la gestió administrativa de la cartera de clients de l'àrea d'assegurances, amb una clara orientació a oferir un servei excel·lent als nostres clients i a donar suport a l'equip en els processos administratius relacionats amb les pòlisses i sinistres.
Amb la missió de recolzar administrativament els processos dins l'àrea d'assegurances per garantir l'eficiència en la gestió de la cartera de clients i una comunicació fluida entre els clients i la companyia d'assegurances.
Què faràs?
* Seguiment administratiu de la cartera de clients: Revisar incidències i realitzar els tràmits derivats.
* Gestió documental: Organitzar la documentació rebuda i assegurar-se que es guarda adequadament en l'expedient dels clients.
* Control de rebuts i impagats: Gestionar els rebuts retornats i coordinar els impagats amb el departament intern.
* Reclamació de documentació: Sol·licitar i fer el seguiment de la documentació pendent als col·laboradors externs.
* Gestió de sinistres: Coordinar amb els clients la declaració i seguiment de sinistres, sol·licitar la documentació necessària i informar a la companyia.
* Revisió de comissions: Comprovar el pagament de les liquidacions de les comissions de les companyies d'assegurances.
* Modificacions de pòlisses: Realitzar modificacions de pòlisses segons les directrius dels superiors, incloent canvis d'adreça, inclusions o reduccions d'elements.
* Altres tasques administratives: Realitzar qualsevol tasca administrativa encomanada pels seus superiors.
* I, per descomptat, tot el que calgui per ajudar l'equip a triomfar
Què necessitem de tu?
* Formació mínima: CFGS en Administració o equivalent.
* Coneixements en:
* Assegurances i/o tipologia de pòlisses.
* coneixements d'ofimàtica a nivell usuari.
* Experiència
* Organització i capacitat de gestió de tasques administratives.
* Capacitat resolutiva per gestionar incidències i imprevistos de manera eficient.
* Que siguis organitzat/da, amb ganes d'aprendre i aportar, i que sàpigues treballar en equip.
Què t'oferim?- Un projecte estable i ple de reptes on podràs créixer.
- Horari flexible perquè puguis compaginar-ho amb e l que necessitis:
* Dilluns a Dijous de 8h a 18h
* Divendres de 8h a 14:30h
* Jornada intensiva a l'estiu.
* Retribució segons experiència i molt bon ambient de treball.
* Incorporació immediata
* I, sobretot, un equip que et donarà suport des del primer dia
Si estàs interessat/da a formar part del nostre equip i tens experiència o formació relacionada amb el sector d'assegurances en l'àmbit d'empreses, et convidem a enviar el teu CV. Uneix-te a Ribas Alvarez i contribueix a una cultura de compromís, excel·lència i respecte.