Pere Claver Grup
Som una entitat sense ànim de lucre, amb compromís social i vocació de servei públic.
Acompanyem les persones que viuen una situació de vulnerabilitat, des del vincle emocional i amb vocació comunitària, en els àmbits de la salut mental, serveis socials, drets i suports, inclusió laboral i especialitats de salut.
Som un equip de més de 800 professionals que oferim 30 serveis a través de 23 centres de treball ubicats en els municipis de Barcelona, Santa Coloma de Gramenet i Badia del Vallès. A més, promovem la formació contínua i la investigació des d'una perspectiva interdisciplinària a través de l'Institut de Docència, Recerca i Innovació (IDRI), el nostre hub de difusió del coneixement, debat i reflexió.
Som un Grup conscient, responsable i sostenible però, sobretot, amb capacitat per continuar prestant serveis de qualitat. Un grup que continua avançant per esdevenir un referent en l'abordatge integral, comunitari i d'alta especialització en salut mental i discapacitat intel·lectual.
Cerquem un / a
- Tècnic / a de selecció
- l'Equip Multidisciplinar de Suport a Santa Coloma de Gramenet
- Equip Multidisciplinar de Suport
- ofereix l'acompanyament psicosocial i de suport en el lloc de treball a les persones que treballen en el Centre Especial de Treball de la nostra organització, on es desenvolupen activitats productives remunerades. D'aquesta manera es fomenta l'autonomia personal i professional de la persona amb discapacitat i / o diagnòstic de salut mental i la seva inclusió laboral i comunitària.
- Les principals funcions a realitzar són:
- Gestionar processos de selecció i acollida per donar resposta a les ofertes de treball que es generin al Centre Especial de Treball per a professionals amb certificat de discapacitat i / o diagnòstic de salut mental.
- Conèixer i coordinar-se amb la xarxa i els recursos d'ocupació que intervenen en els processos de selecció, així com fer recerca de nous recursos a fi de garantir les necessitats dels serveis dins del termini establert.
- Avaluar per competències en el procés de selecció i reclutament, així com garantir la fiabilitat de les dades, elaborar els informes i donar feedback.
- Coordinar-se amb l'equip i amb les altres àrees de l'organització que participin en els processos de selecció.
- Avaluar periòdicament i fer seguiment d'indicadors per la millora contínua.
- Complir la normativa de protecció de dades, prevenció de riscos, qualitat i perspectiva de gènere, així com qualsevol altre requisit o normativa vigent que afecti al servei.
- Conèixer i complir els requisits establerts pel sistema de gestió de qualitat i medi ambient definits en el Manual de gestió de l'organització i el document de Recomanacions mediambientals o altres documents anàlegs.
- Dur a terme totes aquelles tasques que es requereixi, d'acord amb les funcions i competències pròpies d'aquest lloc.
- T'oferim:
- Treballar en un centre referent a Catalunya.
- Formar part d'un equip professional amb vocació per a l'atenció a les persones i poder acompanyar-los en el seu desenvolupament personal i professional.
- Condicions laborals:
- Incorporació immediata.
- Tipus de contracte: indefinit.
- Jornada: parcial, 30h setmanals.
- Horari: de dilluns a divendres de 8h a 14h (o a convenir amb la responsable i la persona seleccionada).
- Convenni col·lectiu de treball del sector de tallers per a persones amb discapacitat intel·lectual de Catalunya. Salari: 1.295,08€ bruts mensuals, 14 pagaments (18.131,19€ bruts anuals).
- Beneficis socials:
- 30 dies de vacances naturals, més 12-15 dies de permís especial per conveni.
- Serveis subvencionats (Institut Dental Pere Claver, Institut d'Al·lèrgia Pere Claver, activitats de l'Institut de Docència, Recerca i Innovació, etc.).
- Perfil / Requisits
- Requisits:
- Grau universitari o equivalent en Psicologia.
- Experiència mínima d'un any en orientació laboral o reclutament de persones amb discapacitat i/o diagnòstic de salut mental.
- Competències:
- Orientació a persones usuàries.
- Comunicació i impacte.
- Treball en equip.
- Orientació a resultats.
- Autocontrol.
- Adaptació al canvi / flexibilitat.
- Aprenentatge continu.
- Compromís amb l'organització.
- Desenvolupament de persones.
- Orientació estratègica.
- Altres requisits:
- Imprescindible català i castellà de nivell alt.
- Carnet de conduir B1 i vehicle propi.
- Nivell mig-avançat de paquet Office (Excel, Accés, etc.).
- Valorable formació en mediació i resolució de conflictes, atenció centrada a la persona, ètica i drets.
- Valorable formació en avaluació per competències.
- Valorable disposar del certificat ACTIC nivell mig o avançat.
- Valorable disposar de certificat de discapacitat.
- Competències:
- Iniciativa i autonomia, organització i planificació, comunicació.
#J-18808-Ljbffr