Empresa dedicada al subministrament de productes per a la indústria (paper, cartró plàstics, embalatges i packaging) busca un administratiu/va júnior per assistent al responsable de producte en el Departament de Compres. Busquem un/a professional actiu i responsable que vulgui incorporar-se al nostre equip. PERFIL: - Imprescindible català parlat i escrit correctament (Nívell SUPERIOR). Per valorar aquest requisit, preguem adjuntis carta de presentació escrita en català. - Imprescindible domini de l’Excel nívell usuari - Formació: FP administratiu, supply chain, compres,- Persona activa i responsable, alt nívell de rigor, capacitat de treball, adaptabilitat, treball en equip - Domini de l’entorn Microsoft 365 - Es valorarà l’experiència prèvia en tasques administratives - Es valorarà el nívell d’anglèsFUNCIONS: Sota la direcció del responsable de producte s’haurà de responsabilitzar de: - Gestionar productes: o Referències, descripcions, alta de productes, baixa de productes, llistats de productes. o Gestió de mostres de productes, enviaments de mostres, magatzem de mostres. o Participar en inventari. - Gestionar proveïdors: o Alta proveïdors, llistats de proveïdors, dades de proveïdors. - Stocks: o Entendre i gestionar els conceptes relacionats. o Stocks de seguretat, magatzems, stocks de clients, etc. - Màrketing: o Ajuda en campanyes, gestió de proveïdors de campanyes, seguiment campanyes. o Seguiment xarxes socials o Seguiment del catàleg de productes. o Seguiment de programa de mailings. Treballarà a les ordres del responsable de productes i haurà d’interactuar amb tots els departaments de l’empresa. Treballarà amb ERP Business Central, Microsoft 365 i Corel. Horari: JORNADA COMPLETA. De dilluns a divendres de 08:30 a 14:00 i de 15:15 a 18:00 h.- Experiència 1 anys. Experiència mínima 1 any en lloc de treball administratiu.- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR- títol fp de grau superior - administració- català (parlat superior, escrit superior)- Competències / coneixements: PERFIL Imprescindible català parlat i escrit correctament (Nívell SUPERIOR). Imprescindible domini de l’Excel nívell usuari. Formació: FP administratiu, supply chain, compres,... Persona activa i responsable, alt nívell de rigor, capacitat de treball, adaptabilitat, treball en equip. Domini de l’entorn Microsoft 365. Es valorarà l’experiència prèvia en tasques administratives. Es valorarà el nívell d’anglès.- Contracte laboral temporal (6 mesos)- Jornada completa- Salari mensual brut des de '1500' fins a '1875'- Altres dades d'interès: OFERIM Incorporació immediata. Feina diversa i estimulant. Vacances per dies laborables. Lloc de treball d’ús propi (taula, cadira, pc ). Empresa amb una antiguitat de 35 anys, consolidada i líder en el nostre mercat. Recolzament constant i formació a càrrec de l'equip del departament. Possibilitat d’esdevenir responsable de producte en un futur pròxim. Parking gratuït a l’edifici. Cuina habilitada per esmorzar/dinar. Horari: JORNADA COMPLETA. De dilluns a divendres de 08:30 a 14:00 i de 15:15 a 18:00 h. Salari: 22.500 euros bruts/any (15 pagues).