Treballa en un centre de referència en la formació postgraduada en l'àmbit de les Ciències de la Salut.
Com a Auxiliar Administratiu/a i formant part de l'equip del centre acadèmic les teves funcions i responsabilitats seran: - Suport a les Secretaries tècniques i als Coordinadors dels cursos en la gestió de les activitats formatives desenvolupades a l'empara de la Fundació. - Execució dels processos de: Emissió de certificats. Realització i anàlisi de les enquestes de satisfacció: coordinadors, alumnes, professors... I realització informes finals dels cursos - Manteniment dels indicadors vinculats als processos desenvolupats, bases de dades i de l'arxiu físic i digital - Elaboració d'estadístiques i informes d'activitat - Atenció als alumnes i professors i resolució d'incidències (certificats, claus accés...) - Col-laboració en la gestió i logística de reunions i actes institucionals - Suport a les tasques generals i de secretaria del Departament, així com en tasques que se li encarreguin per part de Direcció Acadèmica, Responsable de la Secretaria Tècnica, Direcció Docent, Gerència i Patronat de la Fundació
- Experiència 4 anys. Experiència superior a quatre anys com a administrativa, valorable en tasques de gestió d'activitats formatives.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- Tècnic/a superior en gestió administrativa o administració i finances (grau superior)
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Competències i habilitats necessàries - Persona organitzada i metòdica en el treball - Capacitada per a treball en equip - Cordialitat i educació en el tracte - Caràcter pro-actiu respecte el treball i ajudar als companys - Iniciativa i implicació - Informàtica nívell usuari en entorn Windows, Moodle, Wordpress
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres dades d'interès: Salari anual brut de 21500 eu