Overview
Empresa de trabajo temporal orientada a la satisfacción del cliente interno, el trabajador que presta sus servicios y el cliente externo, la empresa que contrata
Funciones
* 2 persones a càrrec.
* càrrega i descàrrega de camions.
* recepció de material.
* etiquetatge i ubicació al magatzem.
* preparació de comandes.
* realització i comprovació d'inventaris.
* proveir de matèries primeres a producció.
* implantació de millores de processos.
* coordinació amb responsable i cap de magatzem.
* delegació i distribució de tasques a l'equip.
Requisitos
* Formación : Batxiller, FP I / FP II en Logística o similar.
* Experiència : almenys de 2 anys (2 d'operari i 1 d'encarregat) d'experiència en gestió de magatzems i gestió de petits equips. Experiència en l'ús de carretó elevador (frontal i retràctil). Experiència en l'ús de la PDA.
* Carnet de carretiller vigent.
* Castellà i / o català.
* Vehicle propi.
* Habilitats ofimàtiques i coneixement d'ERP i SGA.
* Competències : persona organitzada i resolutiva, amb capacitat de lideratge, treball en equip i planificació.
Se ofrece
* Contracte indefinit.
* Jornada completa (40h / s).
* Horari alterns M / T : de 6h a 15h i de 12h a 21h (alterns cada 15 dies, amb descans per dinar).
* Creixement internal.
* Formació especialitzada.
* Bon ambient de treball.
* Rang Salarial 21k - 24K
#J-18808-Ljbffr