Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Responsable d'administració i finances (españa)

Grupo Lidera
Publicada el Publicado hace 7 hr horas
Descripción

Si estàs valorant un nou projecte professional on poder desplegar les teves habilitats i coneixements i fer-ho amb polivalència, amb visió general del negoci i vetllant per l'assoliment dels millors objectius i l'eficiència... aquesta oportunitat pot ser per a tu!
El nostre client, una empresa dedicada a la gestió de comunitats de propietaris, tant de divisió horitzontal com vertical i als serveis immobiliaris, vol incorporar al seu equip una persona com a Responsable d’Administració i Finances que pugui aportar la visió de negoci i unir forces amb la direcció comercial, amb una bona gestió financera i administrativa de l'empresa, complementant el lideratge de l'equip, el suport i control de l'operativa i amb moltes ganes de facilitar noves vies de negoci i serveis als seus clients.
El sector immobiliari crea moltes oportunitats, i aprofitant aquesta venda creuada des de l'empresa, comptant amb la teva incorporació, volen apostar per oferir també serveis complementaris, ajudant i assessorant en gestions diverses, amb visió 360º, com poden ser registre de societats, obertura de comerç, assegurances, etc., i portant les seves comptabilitats.
Com a Responsable d'Administració i Finances et responsabilitzaràs de la comptabilitat de la pròpia empresa, i volem que ho facis de forma analítica, valorant la rendibilitat i viabilitat dels serveis oferts i detectant oportunitats de negoci, controlant el pressupost i identificant i corregint les possibles desviacions.
Tenint en compte la polivalència amb la qual compta sempre la gestió dintre de la petita i mitjana empresa, podem detallar algunes de les teves principals responsabilitats:
- Gestió financera de l'empresa. Això inclou la preparació i supervisió del pressupost, l'elaboració d'informes financers, l'anàlisi de costos i despeses, control de gestió, preparació d'impostos, i la implementació de mesures per a millorar l'eficiència i rendibilitat financera.
- Comptabilitat, pròpia i de clients. Supervisar i gestionar el departament de comptabilitat de l'empresa. Això implica garantir el registre adequat de les transaccions financeres, l'elaboració d'estats financers precisos i la presentació d'informes financers a la direcció i als clients.
- Gestió de comunitats de veïns. Coordinar i supervisar les activitats relacionades amb l'administració de les comunitats, donant suport a un equip de sis persones, que dia a dia gestionen des d'assambles, proveïdors... fins al contacte directe amb els propietaris.
- Gestió i Assessorament a clients. Ajudar als clients, en col-laboració amb un expert legal, en els tràmits necessaris per a establir-se al Principat d'Andorra, crear les seves societats, gestió de les assegurances, etc.
- Compliment normatiu. Assegurar que l'empresa compleixi amb totes les normatives i regulacions financeres, comptables i legals pertinents. Això implica mantenir-se al dia amb els canvis en la legislació, implementar procediments de control intern i col-laborar amb auditors externs si és necessari.
Treballaràs estretament amb tot l'equip, supervisant i vetllant per establir i seguir una operativa interna que permeti ser més eficients, gestionant els recursos humans interns i promovent des de la part operativa i financera el sorgiment de noves vies de negoci.
Sempre apostem per valorar cada perfil per les seves fortaleses i aquesta no serà una excepció, però tenint en compte el grau de responsabilitat que assumiràs i el volum de feina que gestionaràs, hi ha una sèrie de factors que considerem necessaris per a aquesta vacant.
Oferir serveis als clients implica que ha d'haver-hi un alt grau de professionalitat, és per això que requerim estudis universitaris relacionats amb l'empresa, com poden ser el títol en Administració d'Empreses, Finances, Econòmiques, Empresarials o similar. Valorarem que disposis de coneixements de fiscalitat i que tinguis experiència prèvia en rols de gestió financera i administrativa, així com una visió legal del negoci.
Has de tenir la capacitat per a interpretar informes financers i elaborar anàlisis de costos i despeses, portant una comptabilitat analítica i ajudant en l'establiment i seguiments dels objectius estratègics de l'empresa des d’un control de gestió encarat a validar opcions de serveis i noves línies a explotar.
Quines seran les competències que marcaran un punt diferencial? Aquelles que et permetin establir una comunicació i relació de confiança amb els clients i les que facilitin el teu lideratge de l'equip. Volem que ajudis a fer més fort a l'equip, potenciar el seu creixement i professionalització i que ho facis des de l'acompanyament, l'exemple i el treball en equip.
Sents que aquest repte porta el teu nom? Inscriu-te ara i valorem plegats aquesta oportunitat!

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Responsable de trade màrqueting
Grupo Lidera
Oferta cercana
Responsable de trade màrqueting
Grupo Lidera
Oferta cercana
Responsable de trade màrqueting
Barcelona
Grupo Lidera
Ofertas cercanas
Empleo Grupo Lidera
Inicio > Empleo > Responsable D'administració I Finances (España)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar