A Ametller Origen treballem cada dia per promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Estem a la recerca d’un/a Líder de Planificació Logística per garantir la correcta planificació i gestió del personal, assegurant la cobertura adequada dels equips d’acord amb els criteris de productivitat i la política interna, i exercint un control integral dels temps de treball. Aportar anàlisi i eines que permetin millorar l’eficiència, optimitzar els recursos disponibles i donar suport a la gestió global dels equips.
Què faràs?
* Definiràs la plantilla necessària mensual per a l’activitat planificada amb un horitzó mínim de dos mesos vista, incloent-hi el personal de vacances i les jornades de descans, i assegurant alhora el control de la despesa de la partida de personal de plataforma.
* Validaràs els horaris proposats als magatzems, assegurant la seva coherència amb els nivells de productivitat requerits.
* Asseguraràs la correcta gestió de vacances segons la política establerta, garantint l’equilibri entre cobertura operativa i conciliació.
* Faràs seguiment periòdic de la planificació horària i de la cobertura de personal als magatzems, ajustant-la quan sigui necessari.
* Col·laboraràs amb els Responsables de Magatzem i Caps d’Àrea per anticipar necessitats de personal en funció de l’activitat logística prevista (recepcions, expedicions, campanyes estacionals, etc.).
* Controlaràs i revisaràs els registres de presència, fitxatges i bossa d’hores, assegurant la correcta aplicació de la normativa i de les polítiques internes.
* Elaboraràs informes i presentacions de reporting sobre planificació i productivitat, aportant informació rellevant per a la presa de decisions.
* Calcularàs i fer seguiment de la productivitat als magatzems, analitzant desviacions i proposant ajustos per optimitzar els recursos disponibles.
* Prepararàs i alimentaràs les dades dels indicadors de l’àrea, garantint-ne l’exactitud i l’entrega en temps i forma.
* Donaràs suport en l’extracció de dades de la plantilla i en la creació de bases de dades per a la implantació de nous processos o eines.
* Gestionaràs les tasques administratives necessàries per garantir la correcta implantació de processos i projectes de planificació i organització logística.
* Elaboraràs manuals i materials formatius sobre eines o processos de l’àrea per garantir el recolzament operatiu.
* Participaràs en projectes estratègics i en la millora contínua dels processos de planificació logística, assegurant el correcte disseny, implantació i aportant propostes d’optimització.
* Assumiràs i duràs a terme les missions que es considerin necessàries de l’àrea per tal de garantir el correcte funcionament, alhora que participar en les accions de formació i millora necessàries per professionalitzar la tasca pròpia i la del Grup.
Què esperem de tu?
* Grau Universitari en ADE o similar.
* Coneixements tècnics en l’àmbit d’actuació.
* Microsoft Office (Nivell Intermedi)
* Català i Castellà natiu
* Entre 3 i 4 anys d’experiència en el rol de la vacant
Què t’oferim?
* Incorporar-te a una empresa líder del sector amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés d'expansió.
* Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
* Contracte indefinit amb incorporació immediata.
* Jornada laboral completa amb horari flexible i accés als beneficis d'empresa: assegurança mèdica privada, descomptes a les botigues, descomptes al restaurant, etc.
* Lloc de treball: Parc Logístic, Barcelona