Dins del Pla d'Expansió d'Etalentum Selecció, seleccionem un / a Àrea Manager per a donar suport al creixement de la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. A Etalentum estem especialitzats en headhunting de càrrecs intermedis i Directius i selecció de personal de proximitat per a llocs de treball estables, serveis que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de més de 40 oficines de proximitat a Espanya, Andorra i Itàlia. Dins l'estructura de l'equip de Departaments Centrals requerim incorporar una persona responsable, proactiva, orientada a resultats, amb visió d'empresa i elevada capacitat comunicativa. La missió del lloc de treball és actuar d'enllaç entre les diverses oficines assignades i Central, col
* laborant amb les oficines assignades a l'assoliment dels seus objectius de rendibilitat a través de la qualitat i l'eficiència en processos.En dependència directa del / la Director / a d'Operacions, el / la candidat / a seleccionat / da realitzarà les següents tasques i funcions : Realitzar un seguiment regular dels indicadors clau de rendiment (KPI) de les oficines assignades i garantir l'assoliment dels objectius marcats.Realitzar visites periòdiques a les oficines per a avaluar la seva evolució, proporcionar orientació i suport als Directors / es, i assegurar que es segueixin els estàndards de qualitat d'Etalentum Selecció.Assegurar la correcta aplicació del mètode Etalentum per a oferir la millor experiència als clients / candidats.Desenvolupar i implementar estratègies comercials i de màrqueting en col
* laboració amb les oficines per a augmentar la rendibilitat i el creixement de la unitat de negoci.Proporcionar formació i desenvolupament professional a Consultors i Director / es de les oficines assignades.Col
* laborar estretament amb altres equips interns per a garantir la coherència i el compliment dels objectius organitzacionals.S'ofereix : Formar part d'una empresa i d'un equip dinàmic en continu creixement i desenvolupament.Estabilitat laboral i opcions de desenvolupament professional.Formació inicial i continua a càrrec de l'empresa.Flexibilitat horària i organitzativa.Oportunitat de formar part d'una empresa en expansió nacional i internacional.Eines necessàries per al lloc de treball (mòbil, PC,...).Es requereix : Capacitat de comunicació i negociació per a comunicar-se de manera clara i efectiva.Hàbit en l'ús de CRM, la qual cosa et permetrà optimitzar les teves tasques diàries i col
* laborar de manera efectiva amb l'equip.Disponibilitat per a viatjar setmanalment dins d'Espanya, ja que formaràs part d'un equip dinàmic i hauràs d'estar present en el terreny (70%- 75% del temps hàbil).Carnet de conduir B i, preferiblement, vehicle propi (l'empresa abonarà les despeses de quilometratge i dietes).Estudis : Es valorarà positivament formació universitària en ADE, Ciències Empresarials, Economia, Màrqueting o similars o experiència professional equivalent.Es valorarà positivament formació complementària en l'àmbit dels RRHH o experiència en selecció de personal.Experiència mínima : Es requereix experiència mínima d'1-2 anys en posicions comercials o gestió d'unitat de negoci o punt de venda.Es valorarà molt positivament experiència en el sector retail, exercint funcions com a Area Manager o Coordinador / a.Idiomes : Català i castellà : avançats.Anglès : es valorarà positivament el domini avançat de l'idioma (B2 - C1), tot i que no és imprescindible.Requisits valorables : Es valorarà positivament experiència prèvia en gestió comercial o gestió d'una unitat de negoci, així com en selecció de personal, sigui com a client o candidat.Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
#J-18808-Ljbffr