Descripció de l'oferta
La Unió Excursionista de Catalunya (UEC) Agrupació Esportiva, conformada per 9 entitats arreu de Catalunya (Barcelona, Sants, Gràcia, Horta, Mataró, Olesa de Montserrat, Tortosa, Bagà i Vall del Tenes), està fent una selecció per a una persona amb perfil de:
Secretari/a- gestor/a- community manager.
Funcions
1. Donar serveis de recepció i informació, tant personalment com per via telefònica i electrònica, de les dues institucions dins els horaris establerts.
2. Recolzar l’administració de les entitats, establint i mantenint un sistema d’arxius.
3. Gestionar les altes, baixes i el manteniment de les llistes de socis.
4. Fer seguiment i informes de pressupost.
5. Gestionar les xarxes socials.
6. Col·laborar en la recerca i obtenció de subvencions i ajuts públics i privats.
7. Donar suport administratiu a les reunions de Junta i de l’Assemblea, entre altres.
Activitats
8. Rebre i informar socis i visitants de manera personal.
9. Rebre i fer comunicacions electròniques per informar dels serveis de les entitats.
10. Dissenyar un sistema d’arxiu, tant en paper com electrònic, tant per a la UEC de Gràcia com per a la UEC Agrupació.
11. Mantenir l’arxiu ordenat i actualitzat.
12. Mantenir les xarxes socials al dia.
13. Penjar ressenyes de sortides i activitats i, en general, mantenir actualitzada la pàgina web de la UEC de Gràcia.
14. Mantenir les comunicacions necessàries amb entitats públiques i privades, incloent-hi l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, federacions esportives, el Districte de Gràcia i altres clubs excursionistes.
15. Realitzar altres tasques necessàries per a l’acompliment dels objectius fixats.
16. Gestionar i cercar subvencions.
17. Gestionar entitats sense ànim de lucre o activitats de caire social, etc.
Competències i habilitats
Capacitat d’aprenentatge; caràcter responsable, metòdic i organitzat; capacitat d’atenció al detall; bona presència i dots comunicatius; capacitat per a les relacions personals; persona oberta i de tracte agradable; actitud d’ajuda, cooperació i capacitat de treball en equip; autonomia i iniciativa; capacitat per prendre decisions, etc.
Es requereix domini del català i castellà; anglès desitjable.
Coneixements d’ofimàtica, incloent-hi gestió de xarxes socials i blogs, i gestió d’arxius.
Formació
18. Convenient: Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa / FP I d’Administratiu / FP I de Secretariat.
19. Coneixements en gestió de pàgines web, CAD i Community Manager.
Condicions laborals
20. Tipus de relació professional: Contracte
21. Tipologia de contracte: Indefinit
22. Nombre d’hores setmanals: 16 h
23. Horari: de 17.00 h a 21.00 h
24. Retribució bruta anual: 8.288 €
Requisits
25. Categoria professional:
Tècnics mitjans i assimilats
Temps d’experiència:
Cap
Altres requeriments específics:
Mantenir les xarxes socials al dia.
Gestionar i cercar subvencions.
Mantenir les comunicacions necessàries amb entitats públiques i privades.
Competències personals més desenvolupades:
Competències digitals, autoconfiança, treball en equip i cooperació, creativitat, empatia, aprenentatge i utilització de coneixements, flexibilitat i gestió del canvi, networking, compromís amb l’organització, iniciativa, orientació a l’assoliment, comunicació, preocupació per l’ordre i la qualitat.
Idiomes:
Castellà: Molt avançat
Català: Molt avançat