Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Carnicero/a en badalona - 40h, contrato indefinido (españa)

Badalona
Indefinido
Ametller Origen
Carnicero
Publicada el 13 octubre
Descripción

CARNICERO/A EN BADALONA - 40h, Contrato fijo

T'apassiona el sector càrnic? Vols treballar amb un producte de gran qualitat i oferir un servei i assessorament personalitzat al client?

Ets un dels nostres!

A Ametller Origen podràs gaudir del teu ofici. Treballaràs amb productes carnis seleccionats amb molta cura per garantir el millor sabor i qualitat des de l'origen. Atendràs els clients en un ambient familiar i proper ajudant a promoure un estil de vida més saludable i sostenible.

A més a més, tindràs l'oportunitat de formar-te per créixer i convertir-te en un expert en el sector!

La teva missió serà oferir el millor servei als nostres clients, cuidant cada detall i garantint una bona manipulació i conservació per oferir el millor producte del mercat.

Com ho faràs?

- Assessoraràs i ajudaràs al client durant la seva compra tenint en compte les seves necessitats, oferint-li la millor opció i qualitat en el producte.
- Manipularàs tota classe de producte carni i de xarcuteria, a més de l'elaboració dels productes a l'obrador.
- Faràs els muntatges i exposicions del taulell.
- Vetllaràs per garantir que el teu lloc de feina sempre està net i ordenat.
- Revisaràs les temperatures i realitzaràs la rotació del producte de les cambres de fred per tal de mantenir el producte en bon estat.

Què et farà tenir èxit com a Carnisser/a?
Experiència prèvia en l'ofici, ja que podràs oferir coneixements sobre el producte i tindràs domini en la seva manipulació, a més d'un assessorament més personalitzat al client.

La teva vocació pel tracte al client serà molt important per tal d'oferir un servei de qualitat i aconseguir tenir clients fidelitzats i satisfets.

Parlar tant el català com el castellà, per adaptar-te a l'idioma del client.

Per què treballar com a Carnisser/a a Ametller Origen?

- Sentir l'ofici: Que gaudeixis en el teu lloc de feina per nosaltres és molt important, és per això que vetllarem perquè et sentis còmode i siguis feliç desenvolupant-te en el teu ofici i en les tasques del dia a dia a la carnisseria.

- Producte de 10: A Ametller Origen volem oferir el millor producte i garantir la seva qualitat i sabor, en les nostres botigues treballaràs amb productes carnis ecològics i biològics.

- Som una pinya: Cada botiga és una petita família on podràs aportar el teu granet de sorra alhora que aprendre dels teus companys/es. Allà on tu no arribis, tindràs el teu company/a per donar-te un cop de mà!

- Experiència al client: Podràs realitzar una atenció al client molt personalitzada, on el teu assessorament serà crucial per aconseguir que els clients marxin amb una bona experiència de compra.

- Fer-te créixer és el nostre objectiu: Si tens ganes de créixer en el sector carni, nosaltres farem tot el possible perquè així sigui. Un cop superat el període de prova podràs accedir a cursos d’especialització a l’ofici i fer carrera professional a les nostres carnisseries.

- A la teva disposició teva tindràs aquests beneficis
1) Assegurança de salut amb cobertura dental
2) Servei de nutrició i dietètica
3) Descompte del 7% en la teva compra i accés a descomptes exclusius per Ametllerencs/ques!
I molts altres descomptes i beneficis!

- Tranquil·litat laboral: Volem que et quedis i creixis amb nosaltres, per això t'oferim la tranquil·litat de poder tenir una feina estable, amb un contracte indefinit des de l'inici amb els 6 mesos de prova pertinents.

- Oblidat dels torns partits! Els nostres horaris et permeten compaginar la teva vida personal amb la laboral, ja que tindràs un horari rotatiu i intensiu de Dilluns a Diumenge (Matí /Tarda), lliurant un dia a la setmana

- Salari :El salari que oferim per una jornada de 40h és de 1500€ bruts/mes. A més tindràs incentius trimestrals en funció del teu rendiment i un incentiu anual en relació amb els objectius grupals del teu equip.

Si vols formar part del nostre equip de carnissers/es no dubtis a inscriure't a l'oferta.. #LI-DNI

Vols formar part del nostre equip?

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Carnicero/a en barcelona - (40h, contrato indefinido)
Barcelona
Indefinido
Ametller Origen
Carnicero
Oferta cercana
Carnicero/a en el masnou - 40h, contrato indefinido
El Masnou
Indefinido
Ametller Origen
Carnicero
Ofertas cercanas
Empleo Alimentación en Badalona
Empleo Badalona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Alimentación > Empleo Carnicero > Empleo Carnicero en Badalona > CARNICERO/A EN BADALONA - 40h, Contrato indefinido (España)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar