Important empresa del sector de Telecomunicacions en constant creixement, precisa incorporar un/a Tècnic de camp (instal·lador i resolució d´incidències), per a donar servei al creixement constant del segment d´empreses i institucions. La principal missió del lloc de treball és resoldre les diferents incidències (routing, switching, punts d´accés, voip, ftth) que tinguin les empreses clients i que estiguin relacionades amb els serveis contractats.
En dependència del Responsable d´instal·lacions, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
- Resolució presencial de totes les incidències tècniques de fibra òptica, telefonia ip, punts d´accés que tinguin les empreses clients.
- Actuar com a interlocutor amb el client final (empreses) per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats que puguin aparèixer durant l´assistència.
- Complir amb el calendari d´assistències a empreses.
- Realitzar la instal·lació d´alta a empreses (voip, switch, routers professionals) sempre que no hi hagi assistències programades a cobrir.
- Aportar suggeriments i participar en la millora continua de les activitats desenvolupades.
- Conèixer i complir els procediments i instruccions de qualitat i quantitat establerts.
- Assegurar una bona comunicació i tracte amb els clients defensant els valors de l´empresa.
S´ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat laboral en empresa tecnològica referent en l´àmbit català i en creixement exponencial.
- Vehicle d´empresa totalment equipat, dietes,...
- Horari: de dilluns a divendres: de 9h a 18h.
- Formació inicial i contínua en producte, servei i sector.
- Excel·lent ambient laboral, en empresa jove i amb escassa rotació laboral.
- Entorn molt dinàmic i d´alt creixement, amb mentalitat i estructura agile, centrat en el client. Oferta de treball a la comarca Osona
- Coneixements en xarxa local: LAN i Wifi.
- Coneixement de xarxa de telecomunicacions.
- Carnet de conduir B.
- Persona responsable, amb capacitat per a treballar de forma autònoma, amb el suport de l´empresa.
- Capacitat comunicativa i empatia: parlarà amb els clients (empreses i institucions), tan físicament com per telèfon, sobretot en les preses de requeriments i en la implementació de les solucions.
- Disponibilitat per fer guàrdies telefòniques rotatives (màxim 1 setmana al mes), remunerades.
- Carnet de conduir `B`.
- Residència a Osona o al Bages o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Es valorarà positivament coneixements en: xarxa IP, MikroTik, telefonia VoIP, funcionament de FTTH o similars.
Català i castellà: avançats.