Empresa innovadora en el sector de la salut i el benestar busca incorporar un responsable de màrqueting i estratègia digital.
Amb productes naturals d’alt valor afegit i una proposta única al mercat, l'empresa busca un líder per al departament de màrqueting digital. La persona seleccionada dissenyarà i executar l'estratègia global de màrqueting, amb especial èmfasi en el canal digital, per augmentar la notorietat de marca, generar leads i potenciar les vendes.
Responsabilitats principals :
* Dissenyar i implementar l’estratègia global de màrqueting online i offline.
* Planificar, coordinar i supervisar campanyes digitals.
* Analitzar el rendiment de les accions i proposar millores.
* Liderar el desenvolupament de contingut, branding i comunicació corporativa.
* Coordinar-se amb l’equip comercial i altres departaments per garantir l'alineació d'objectius.
* Col·laborar amb agències externes i proveïdors.
* Persones creatives, analítiques i amb visió estratègica.
* Capacitat de lideratge i orientació a resultats.
* Coneixements avançats d'eines digitals (Google Ads, Meta Business, CRM, CMS, etc.).
* Experiència en creació de contingut gràfic.
* Incorporació immediata.
* Horari a convenir segons disponibilitat i preferències del candidat.
* Integrar-se en una empresa líder en creixement en el seu sector.
* Salari competitiu segons l'experiència i aportacions.
Formació requerida :
* Grau en Màrqueting, Comunicació, ADE o similar.
* Experiència mínima de 3 anys en una posició similar.
* Domini del català i castellà; es valorarà coneixement d’anglès.
* Es valorarà formació específica en màrqueting digital.
#J-18808-Ljbffr