Empresa de consolidada trajectòria en el sector TIC, dedicada a donar suport Tècnic a petita i mitjana empresa, centres educatius i també a particulars. Disposem de establiment de venda productes informàtics.
Busquem una persona per desenvolupar aquestes tasques:
- Venda i atenció a client a l´establiment
- Donar suport informàtic, telefònic i presencial
- Reparacions d´equips informàtics tant portàtils, pc´s i servidors
- Realitzar diagnòstics precisos de dispositius electrònics per identificar errors i problemes tècnics.
- Portar a terme reparacions i reemplaçaments de components defectuosos en els dispositius, incloent-hi plaques base, targetes de xarxa, fonts d´alimentació, pantalles i altres elements.
- Executar proves exhaustives en els dispositius reparats per a garantir el seu correcte funcionament i verificar que els problemes han estat solucionats de manera efectiva.
- Mantenir registres detallats de les reparacions realitzades, incloent-hi descripcions dels problemes, peces reemplaçades i solucions aplicades.
- Col·laborar amb l´equip de suport tècnic per a abordar consultes relacionades amb problemes de hardware i proporcionar assistència en la resolució de problemes tècnics complexos.
- Contribuir a la millora contínua dels processos de reparació, suggerint possibles ajustos per a optimitzar l´eficiència i la qualitat del servei.
- Mantenir-se al corrent de les últimes tendències i avanços en tecnologia de hardware per a estar preparat per a abordar nous desafiaments en la reparació de dispositius electrònics.
S´ofereix:
- Incorporació en empresa sòlida, en creixement i líder en el sector TIC.
- Formar part d´un equip de treball jove i dinàmic que fomenta l´aprenentatge i el creixement professional.
- Possibilitat de contribuir a la millora contínua dels processos de reparació.
- Condicions salarials d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats. Oferta de treball a la comarca Osona
Es requereix:
- Perfil organitzat, autònom, resolutiu, flexible, col·laboratiu (treball en equip) i amb facilitat per l´atenció a l´usuari.
- Coneixements alts en entorns d´usuari Microsoft (Windows 10 & 11 Office 365).
- Coneixements bàsics en Windows Server (Active Directory, GPO´s,..) i Linux.
- Coneixements bàsics de xarxes (LAN-VLAN/WAN/WLAN).
- Coneixaments entorns iOs Mac
- Es requereix experiència mínima d´1 any desenvolupant tasques i funcions similars a les descrites.
- Es valorarà la capacitat d´atenció al client
- Carnet de conduir de cotxe
- Persona resolutiva
- Espanyol: natiu.
- Català: natiu.