2CAT està cercant un/a Project Manager en Cultura Digital per a incorporar-se a l#39;equip de Public Sector Innovation (PSI).Concretament des de l#39;àrea de PSI estem cercant un/a persona amb un mínim de 3 anys d#39;experiència liderant projectes d#39;innovació en l#39;àmbit de les tecnologies digitals avançades en sectors com Cultura i Administració Pública.El/la candidat/a treballarà en el marc de diferents projectes d#39;aplicació tecnològics per tal de promoure la innovació tecnològica en el sector cultural català mitjançant: Definició de polítiques i estratègies d#39;innovació social i digital per al Departament de Cultura (propostes per a la implementació d#39;innovació tecnològica i estudis comparatius internacionals) Capacitació i assessorament estratègicament en tecnologies digitals avançades i innovació social i digital. Gestió de comunitats d#39;innovació (dinamització de l#39;ecosistema creatiu digital català i elaboració del Llibre Blanc de la Cultura Digital a Catalunya) Gestió d#39;oficines d#39;innovació tecnològica per al Departament de Cultura i als sectors culturals. Gestió d#39;infraestructures i laboratoris experimentals (conceptualització, disseny i posada en marxa de proves pilot d#39;estudis d#39;interactivitat, immersivitat i R+D de creativitat digital).Les principals responsabilitats del/la candidat/a seran: Lideratge i coordinació de projectes d#39;innovació tecnològica de diferents tecnologies: Big Data, IA, Blockchain, IoT, NewSpace. Definició dels requeriments tècnics i funcionals previs a l#39;inici de projecte. Priorització de les tasques i fites associades al projecte per tal de garantir un compliment tant funcional com pressupostari. Gestió de la qualitat, riscos, canvis d#39;abast i planificació del projecte. Garantir l#39;alineació amb els objectius de l#39;equip i els reptes de l#39;entitat. Col·laboració amb altres Àrees i2CAT (Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació). Realització de reunions de seguiment periòdiques amb el client (administració pública) per reportar l#39;avenç del projecte. Elaboració d#39;informes i control de la documentació relativa al projecte.L#39;equip de PSI és responsable de: Gestió de projectes tecnològics: Liderar i supervisar el cicle de vida dels projectes per garantir-ne l#39;èxit. Disseny de solucions tecnològiques: Suport en la definició i conceptualització de l#39;arquitectura necessària per a l#39;execució dels projectes, en col·laboració amb les àrees d#39;innovació d#39;i2CAT o altres agents tecnològics. Documentació: Generació d#39;informes i elaboració de comparatives de mercat. Gestió de partners i comunitats: Dinamitzar ecosistemes digitals en tecnologies digitals avançades, realitzant activitats de co-creació, coordinació d#39;esdeveniments, etc. Col·laboració interdisciplinària amb diferents departaments d#39;i2CAT per garantir el bon funcionament del PSI i la correcta transferència de coneixement als clients del sector públic. Detecció i gestió d#39;oportunitats i presentació d#39;ofertes de nous projectes d#39;innovació.Si t#39;apassiona la gestió de projectes tecnològics en entorns innovadors i multidisciplinaris, aquesta és una gran oportunitat per sumar-te a l#39;equip d#39;i2CAT i contribuir al desenvolupament de solucions tecnològiques amb impacte en la societat i l#39;economia.Requisits mínims: Experiència en gestió de projectes tecnològics: Mínim 5 anys d#39;experiència liderant projectes d#39;innovació en l#39;àmbit de les tecnologies digitals avançades, preferiblement en sectors com cultura i administració pública. Coneixement en tecnologies digitals aplicades a la cultura: Experiència en l#39;aplicació de tecnologies com la realitat virtual (VR), realitat augmentada (AR), intel·ligència artificial (IA), i altres solucions innovadores per a la creació cultural i digital. Habilitats de lideratge i gestió d#39;equips multidisciplinaris: Capacitat per gestionar equips de treball formats per professionals amb perfils tècnics i creatius, assegurant la cohesió i l#39;eficàcia en l#39;execució del projecte. Gestió de relacions amb stakeholders clau: Experiència en la creació i gestió de sinergies entre administracions públiques, universitats, empreses i altres actors de l#39;ecosistema d#39;innovació per impulsar projectes d#39;impacte. Habilitats en planificació i execució de projectes: Capacitat per establir i gestionar cronogrames, pressupostos i recursos de manera eficient, garantint l#39;èxit del projecte dins dels terminis i requisits establerts. Orientació als resultats i visió estratègica: Capacitat per identificar les necessitats del projecte i transformar-les en accions concretes, avaluant constantment els resultats i ajustant les estratègies per aconseguir els objectius a llarg termini.Requisits desitjables: Residència a Barcelona o Àrea Metropolitana.Les persones candidates que vulguin presentar-se han d#39;adjuntar els següents documents: Carta de motivació – Obligatori CV (s#39;accepten CV cecs) – Obligatori Certificats de titulacions – Opcional