Busquem logopeda per incorporar-se al nostre equip multidisciplinar i realitzar les següents funcions:
Intervenció individual i grupal en retards o trastorns de la parla i la comunicació.Reeducacions en lectoescriptura.Intervenció i assessorament familiar.Coordinació amb serveis externs de salut, educatius i serveis socials.Treball en equip multidisciplinar. Oferim sessions de supervisió de casos individualment i en equip.La nostra mirada és integral i inclou en el tractament el treball amb la familia i l'escola, més enllà del propi tractament individual amb l'infant o jove. Atenem a infants d'edats diverses.Grau o diplomatura en Logopèdia.Disponibilitat:
DIMARTS, DIJOUS i DIVENDRES tarda
(amb possibilitat d'ampliar hores en horari de matí-migdia).Es valoraran positivament formacions complementàries en intervenció amb autisme i trastorns del neurodesenvolupament i experiència en sector sanitari.Educadors/es Escola Bressol La Llagosta i Montcada (borsa suplències)
Montcada i Reixac, Catalonia, Spain 1 month agoMonitor/a de L'espai migdia a l'escola Jesuïtes Sant Gervasi - Infant Jesus Curs 24-25
Esplugues de Llobregat, Catalonia, Spain 1 week agoDocent titol monitor/a d'activitats de lleure infantil i juvenil
Substituts/es Educador/a Escoles Bressol a La LLagosta i Santa Perpètua de Mogoda
Docent Certificat Professional de Dinamització comunitària
Borsa educadors/es infantils per els barris de Concilia
Formador/a programa Més Digitals de la Generalitat de Catalunya, a Matadepera
Contracte indefinit - Professor/a Biologia i Ciències Naturals - ESO/Batxillerat - Badalona
Substitucions temporals al llarg del curs 2024-2025
BORSA Educadors/es Escoles Bressol a Santa Perpètua de Mogoda
50968 - Educador/a Especialitzat/da per al Centre Obert Adolescents al barri del Besòs-Maresme (Barcelona)
50967 - Educador/a pel Centre Obert - El Racó al barri de La Mina (Sant Adrià de Besòs)#J-18808-Ljbffr