Al Grup Bon Preu busquem talent!
T'agradaria formar part d'un projecte dins de l'àmbit de compres? Tens formació o experiència en aquest àmbit i busques un nou repte professional? T'estem buscant!
Continua llegint-nos, perquè a Bon Preu tindràs l'oportunitat de convertir-te en un/a expert/a en l'àrea de compres!
Si!! Si!! Ho has llegit bé. Tindràs un impacte directe en l'essència de la nostra empresa.
Volem explicar-te PERQUÈ BON PREU SERÀ LA TEVA MILLOR ELECCIÓ!
1. Ens mouen els Valors : Ho portem a l'ADN! A Bon preu ens defineix la consciència d'equip, l'actitud positiva, el pragmatisme i l'eficiència, el desenvolupament professional, la voluntat de servei i l'honestedat i la confiança. Deixa't emportar pel nostre tarannà i segur que trobes el teu lloc!
2. Apostem pel Talent : treballem perquè la nostra gent pugui desenvolupar-se internament i rebi la formació necessària per tal d'adaptar-se al % en el seu lloc de treball.
3. Les Persones són el primer: Estaràs rodejat d'equips que t'acompanyaran en tot el procés. El nostre principal objectiu és que els treballadors/ores es sentin com a casa. Potenciem el bon ambient!
4. El nostre entorn té molts Reptes : cada dia aprendràs coses noves. El món de la distribució alimentària està ple de sorpreses.
Vols saber quina serà la teva MISSIÓ?
El/la comprador/a és responsable de les compres d'una família de productes per proveir tots els establiments del Grup Bon Preu. Aquest departament és el responsable de seguir i gestionar l’estratègia de preus de la nostra organització. Els nostres sistemes basats en les ultimes tecnologies ens permeten fer estudis de mercats de forma diària i posicionar els nostres productes de forma competitiva. La negociació amb els proveïdors i les habilitats de les persones que conformen el nostre Departament de Compres és molt important per a nostres i per això volem comptar amb tu, perquè estem segurs que si tens les ganes i les habilitats per poder-ho fer ja tens mig camí fet!
Quin serà el teu dia a dia?
5. Negociacions i recerca de nous proveïdors
6. Realització d'escandalls de tots els productes existents i de nous productes en el mercat
7. Fixació de preus de venda al públic
8. Seguiment de les vendes i beneficis.
9. També s'ocuparà de la gestió diària de comandes, manteniment de contacte diari amb proveïdors i botigues, així com tasques administratives pròpies del lloc de treball.
Si tens experiència en aquestes tasques o tens motivació per continuar aprenent, t'estem esperant!
Quins requisits i competències tècniques has de tenir?
Pensem en una persona que disposi d'estudis universitaris, especialment aquells relacionats amb l'alimentació. Requerim una bona capacitat negociadora, de comunicació i d'anàlisi de dades, a més d'inquietuds per aprendre i créixer professionalment.
També valorarem positivament persones que tot i no disposar d'aquesta formació aportin experiència en compres d’alimentació fresca.
Què t’aportem?
10. Horari flexible, per una millor conciliació familiar.
11. T'oferim un contracte indefinit des de l'inici, apostem per l'estabilitat.
12. Teletreball.
13. Oportunitats de desenvolupament i creixement professional.
14. 8% de descompte en totes les compres de qualsevol establiment de Grup.
15. Accés descomptes corporatius (gimnàs, hotels, compres, entre d'altres)
16. Possibilitat d'assegurança mèdica a un preu reduït.
Encara no ho saps? Forbes reconeix Bonpreu i Esclat com una de les millors empreses de tot l'Estat per treballar.
Per tant, si t'has sentit identificat/da amb el nostre ADN o coneixes d'algú a qui li pugui encaixar aquesta vacant no ho pensis més i INSCRIU-TE, SEGUR QUE TU TAMBÉ ET VESTIRÀS D'ORGULL!