Buscamos Tècnic/a Gestió de Nòmines per incorporar a les nostres oficines de Vic.
Som una organització d'assessorament global en els àmbits fiscal, legal, laboral, consultoria, auditoria i M&A. Tenim un equip de 175 professionals especialitzats en variades àrees d'assessorament amb més de 30 anys d'experiència.
Funcions principals:
* Gestió de càlcul de nòmina i contractació:
- Control i aplicació de convenis col·lectius.
- Confecció de nòmines i pagues extraordinàries.
- Càlcul i confecció de quitances.
- Control d'incidències i elaboració d'informes.
- Remeses bancàries.
- Confecció i tramitació de contractes de treball i les seves pròrrogues o modificacions.
* Gestions en l'àmbit de la Tresoreria General de la Seguretat Social, Mútues d'accidents de treball, Institut Nacional de la Seguretat Social:
- Comunicació RED i SILTRA, altes, baixes, variacions de treballadors.
- Notificació de baixes, comunicats de confirmació i altes dels processos d'incapacitat temporal.
- Confecció i presentació telemàtica de les assegurances socials.
- Tramesa telemàtica dels conceptes retributius abonats (fitxer CRA).
* Gestions en l'àmbit d'Hisenda:
- Càlculs anuals de retencions de l'IRPF.
- Presentació de models 111/190 i 216/296.
* Tasques puntuals d'assessorament en la gestió laboral dels nostres clients, així com en estudi i tramitació de prestacions.
Requisits:
* Formació en Relacions laborals.
* Perfil metòdic i rigorós, acostumat a analitzar indicadors de gestió.
* Residir a la comarca d'Osona.
* Experiència de 3-8 anys.
Oferim:
* Contracte indefinit.
* Projecció professional basada en la continua adquisició de coneixement i experiència.
* Formar part d'un equip motivat i altament especialitzat.
* Formació tècnica.
* Flexibilitat horària pel que fa a l'hora d'entrada i sortida, sent les 16:45 la primera hora de sortida, així com horari intensiu els divendres i en dates especials.