Vols treballar en una empresa on poder créixer professionalment i tenir l'oportunitat de formar, liderar i desenvolupar el teu propi equip?
Ametller Origen és una empresa en plena fase d'expansió i molt dinàmica, on podràs proposar/implantar noves idees i treballar conjuntament amb l'equip per arribar als objectius establerts.
La teva missió Gestionar la teva botiga oferint el millor servei i producte al client a l'hora que lideres el teu equip per tal de formar-lo i ajudar-lo a créixer com a professionals de producte fresc.
Cuidaràs i desenvoluparàs el personal vetllant pel seu creixement.
Portaràs a terme anàlisis comercials detectant punts de millora per tal de millorar els resultats i objectius de la teva botiga.
La teva experiència en gestió d'equips serà fonamental per poder liderar i acompanyar al teu equip.
Experiència en gestió íntegra d'un negoci/botiga per tal de poder fer anàlisis comercials en funció dels eixos estratègics de la companyia.
Ser una persona inconformista i reptadora, habituada a treballar amb objectius de vendes i KPIS.
Que siguis una persona resolutiva per poder gestionar de forma integral un punt de venda.
Tenir flexibilitat horària per poder adaptar-te als horaris i necessitats de botiga.
En la tercera fase faràs l'entrevista final amb el director de Retail.
Treballem amb productes de proximitat, sense químics i de temporada, assegurant la màxima qualitat i servei.
A la teva disposició tindràs beneficis: assegurança de salut amb cobertura dental, servei de nutrició i dietètica, descompte del 7% en la teva compra i accés a descomptes exclusius per Ametllerencs/ques.