Gestionar, mantenir i realitzar les accions precises, amb l'objectiu d'aconseguir el bon funcionament dels magatzems i un compliment de les normes de seguretat, prevenció i medi ambient que dictamina l'empresa. Gestió estratègica del magatzem d'acord amb les polítiques i visió de l'empresa. Supervisió de les activitats de recepció, emmagatzematge, distribució i manteniment. Garantir que s'aconsegueixin i mantinguin els objectius de productivitat i que tots els processos de magatzem s'executin de manera fluida i oportuna.- Inventari:
Exercir les funcions pròpies del càrrec en control de material, efectuant gestions informàtiques basades en controls per inventari general i parcials.- Entrada d'albarans:
Introducció de material a nivell informàtic de l'arribada de materials prèviament revisats pel col·laborador, validant dates i incidències.- Informes, llistats, sol·licituds:
Elaborar llistats de sortides mensuals, inventari a fi de mes, sol·licituds de reposició, seguiment d’indicadors i accions del quadre de comandament.- Atendre personal de planta:
Gestionar el subministrament de materials per a les ordres de treball de manteniment i cercar referències de materials necessaris.- Reunions:
Participar en reunions per a l'evolució diària del departament.- Regir col·laboracions:
Establir pautes diàries i tasques pendents o concloses, amb reunions i seguiment diari.- Experiència:
Mínim 4 anys en el sector.- Formació:
Específica en gestió de magatzems i logística, coneixements de paquet Office i sistemes ERP com SAP, Navision.- Formació en l'ús de carretons elevadors.- Idiomes:
Castellà i català (parlat i escrit, nivell C1).- Permís de conduir:
B.- Títol:
Batxillerat o equivalent.- Contracte:
Temporal, 4 mesos.- Jornada:
Intensiva.- Salari:
De 1600 a 2000 euros bruts mensuals.
#J-18808-Ljbffr