Gestionar, mantenir i realitzar les accions precises, amb l'objectiu d'aconseguir el bon funcionament dels magatzems i un compliment de les normes de seguretat, prevenció i medi ambient que dictamina l'empresa. Gestió estratègica del magatzem d'acord amb les polítiques i visió de l'empresa. Supervisió de les activitats de recepció, emmagatzematge, distribució i manteniment. Garantir que s'aconsegueixin i mantinguin els objectius de productivitat i que tots els processos de magatzem s'executin de manera fluida i oportuna.
- Inventari: Exercir les funcions pròpies del càrrec en control de material, efectuant gestions informàtiques basades en controls per inventari general i parcials.
- Entrada d'albarans: Introducció de material a nivell informàtic de l'arribada de materials prèviament revisats pel col·laborador, validant dates i incidències.
- Informes, llistats, sol·licituds: Elaborar llistats de sortides mensuals, inventari a fi de mes, sol·licituds de reposició, seguiment d’indicadors i accions del quadre de comandament.
- Atendre personal de planta: Gestionar el subministrament de materials per a les ordres de treball de manteniment i cercar referències de materials necessaris.
- Reunions: Participar en reunions per a l'evolució diària del departament.
- Regir col·laboracions: Establir pautes diàries i tasques pendents o concloses, amb reunions i seguiment diari.
- Experiència: Mínim 4 anys en el sector.
- Formació: Específica en gestió de magatzems i logística, coneixements de paquet Office i sistemes ERP com SAP, Navision.
- Formació en l'ús de carretons elevadors.
- Idiomes: Castellà i català (parlat i escrit, nivell C1).
- Permís de conduir: B.
- Títol: Batxillerat o equivalent.
- Contracte: Temporal, 4 mesos.
- Jornada: Intensiva.
- Salari: De 1600 a 2000 euros bruts mensuals.
#J-18808-Ljbffr