Fundació compromesa amb la promoció i defensa dels drets de la infància. Que treballa principalment en l'acció social i de l'atenció i promoció de la infància, l'adolescència i les seves famílies en situació d'exclusió social.
La seva missió serà assegurar la sostenibilitat econòmica de la Fundació.
Definició i implementació d'estratègies i plans per assegurar la sostenibilitat econòmica de la Fundació.
Vetllar pel compliment de tots els aspectes legals, comptables i fiscals.
Gestió òptima dels serveis generals (compres i manteniment de centres, informàtica, telefonia...).
Assegurar la gestió administrativa i econòmica de tots els ingressos de la Fundació.
Establir i gestionar els sistemes i procediments que millorin l'eficiència i sostenibilitat.
Pressupost anual i indicadors clau per seguiment d'objectius i presa de decisions.
Experiència mínima de 5 anys en la direcció administrativa i financera d'una entitat/empresa relacionada amb serveis de persones.
Formació ADE, econòmiques o empresarials
Experiència en gestió de tresoreria, pla d'inversions, Business plans i pressupostos.
Domini Excel i coneixement resta instruments ofimàtics.
Capacitat d'entendre, visió estratègica.
Flexibilitat, adaptació i negociació.
Capacitat de gestionar la incertesa i el canvi.
Carnet de conduir pels desplaçaments puntuals als centres de la Fundació.
• Experiència en gestió de compres i de serveis generals.
• Experiència en organitzacions del Tercer Sector d’acció Social
Horari: De 9h a 17h. Divendres intensiu. Possibilitat de teletreball i flexibilitat horària.
Nivel de antigüedad
#J-18808-Ljbffr