Qui som?
Som Àbac Consultoria i Formació, una empresa dedicada al sector de la formació a Lleida des de fa més de tres dècades.
Què busquem?
Estem cercant una persona per a la gestió de formació amb Capacitat de comunicació, resolució de problemes, lideratge, anàlisi i síntesi; organització, responsabilitat, autonomia i iniciativa, implicació i compromís i capacitat per prendre decisions.
Funcions
·Càrrega de dades i informació a plataforma interna.
·Recull d'informació i gestions administratives.
·Preparació de materials i documentació relacionada amb les accions formatives.
·Execució del pla de formació
·Avaluació i seguiment
·Compliment de les obligacions legals en matèria de formació
·Gestió d'inscripcions per als cursos i la selecció dels participants.
·Suport logístic a l'aula.
·Preparació i entrega de certificats i títols.
·Coordinació i seguiment de pràctiques.
·Avaluació de l'impacte de les accions formatives.
·Suport al desenvolupament de les accions formatives.
·Realització d'informes i memòries.
Requisits
·Títol universitari
·Experiència mínima d'un any
·Nivell alt de català i castellà tant parlat com escrit
·Domini avançat del Paquet Office
·Valorable experiència prèvia en gestió de formació bonificada i subvencionada i el domini de les plataformes específiques.
Què oferim?
·Jornada completa
·Contracte indefinit
·Jornada de matí i dos tardes per setmana
·Feina presencial a Lleida Ciutat
·Setze dies de vacances extra anual
·Salari segons vàlua.
Ets la persona que estem buscant?, no dubtis a contactar amb nosaltres i fer-nos arribar la teva candidatura!
També et pots adreçar a nosaltres a lidia@abacformacio.com