PDes de Paul Marlex, estem col·laborant amb una important empresa referent que actualment precisa incorporar un/a Front Desk Agent, per la zona entre el Maresme i Barcelona. /ppbr/ppbQuina seria la teva missió a l’empresa? /b /ppLes teves principals responsabilitats seran: /pulliGestió de tasques administratives de Back Office i Front Office. /liliAtendre i rebre visites, clients i proveïdors, oferint una acollida amable i alineada amb els valors de la marca. /liliGestionar trucades, correus electrònics i correspondència amb rigor. /liliCoordinar sales de reunions, calendaris i agendes corporatives. /liliSupervisar la recepció i distribució de paqueteria i missatgeria. /liliCol·laborar en la preparació d’esdeveniments interns i visites institucionals. /liliVetllar per la imatge de la recepció i zones comunes, mantenint un espai acollidor i representatiu. /liliDonar suport administratiu als diferents departaments (gestió documental, arxiu, control d’agenda, organització de viatges, etc.). /li /ulpbr/ppbQuè s’ofereix? /b /pulliIncorporació directa a una empresa reconeguda trajectòria i estabilitat professional /liliFormar part d’un entorn internacional i professional, amb un equip dinàmic i compromès. /liliJornada completa de dilluns a divendres. /liliRetribució competitiva, en funció de l’experiència i la vàlua aportada. /li /ulpbr/ppbEts el/la candidat/a ideal si... /b /pulliEts una persona organitzada, proactiva, resolutiva i amb un alt sentit de la discreció. /liliT’identifiques amb una manera de treballar curosa, elegant i orientada a l’excel·lència. /liliTens excel·lents habilitats comunicatives, presència professional i orientació al servei. /liliAportes una experiència mínima de 3-5 anys en funcions similars, combinant tasques de Front office i Back office. /liliDomines les eines ofimàtiques i sistemes de gestió administrativa. /liliComptes amb nivell d’anglès intermedi-alt o avançat. /li /ulpbr/pp Si busques un entorn on la professionalitat i l’atenció al detall són essencials, aquesta és la teva oportunitat! /p