Estat de l'oferta : Oberta
Nombre de places : 1
Jornada laboral : Mitja jornada matí
Horari : MATINS (Dl a Dv de 9:30 a 13:30 hores)
Població : Lliçà de Vall
Tipus de contracte : Indefinit, temps parcial
Durada del contracte : Indefinit
Sou orientatiu : Bruts anuals per 20 hores, segons conveni
Incorporació : 02/07/2025
Resum : Coordinador/a de Comunicació / Administratiu/a d'Agència immobiliària
Funcions a realitzar :
Empresa ubicada a Lliçà de Vall busca un/a Coordinador/a Administratiu/a per a una agència immobiliària.
Responsabilitats clau :
* Atenció al Client : Rebre i atendre visitants, agents i clients en persona i per telèfon, amb professionalitat i actitud positiva.
* Gestió d'Oficina : Mantenir l'oficina en condicions, gestionar correu i lliuraments, programar sales i donar suport administratiu.
* Suport a Agents : Assistir en la incorporació de nous agents i suport tècnic amb sistemes d'oficina.
* Comunicació : Crear i distribuir comunicacions internes, gestionar xarxes socials i mantenir actualitzada la informació dels agents.
* Cultura i Relacions : Fomentar un ambient col·laboratiu i transmetre els valors de Keller Williams.
Habilitats i requisits essencials :
* Actitud positiva i orientació al servei, amb habilitats de comunicació verbal i escrita.
* Organització, atenció al detall i capacitat per gestionar múltiples tasques en entorn dinàmic.
* Domini de Microsoft Office, Google Suite i capacitat d'aprendre noves tecnologies.
* Proactivitat, iniciativa i resolució de problemes.
* Professionalitat, aparença cuidada, lideratge i treball en equip.
* Bona gestió del temps.
Es valorarà experiència prèvia en recepció, administració o servei al client, preferiblement en immobiliària. Interès en desenvolupament de carrera.
Horari : De dilluns a divendres, de 9:30 a 13:30 hores (20 hores setmanals)
Coordinador/a de Comunicació / Administratiu/a d'Agència immobiliària a Lliçà de Vall, ES
#J-18808-Ljbffr