Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Director / a tècnic de producte i r+d (packaging cosmètica)

Cartagena
Centro Español de Plásticos
Director técnico
Publicada el 10 julio
Descripción

Per important i històrica empresa referent en el sector del packaging per a la indústria cosmètica i amb seu a Osona, seleccionem un / a Director / a de R+D i Desenvolupament de Producte. La principal missió del lloc de treball és liderar el Departament Tècnic de desenvolupament de producte, actuant com a responsable màxim en termes d'innovació, conceptualització i industrialització de producte.


Dependència i responsabilitats

* En dependència de Direcció General, liderar l'equip d'Oficina Tècnica i gestionar els projectes des de la seva concepció fins a la implementació, incloent requeriments del client, prototips, SOP i modificacions.
* Responsabilitzar-se del disseny, càlcul, costos, especificacions, proves, coordinació de projectes i contacte amb clients i proveïdors.
* Dissenyar processos per a nous productes, incorporant innovacions tecnològiques.
* Col·laborar amb gerència en la implantació d'una cultura d'R+D transversal a tota l'empresa.
* Coordinar amb altres departaments per garantir l'èxit dels projectes i productes.
* Assegurar que la cartera de productes compleixi amb els requisits reguladors i de clients per mantenir un avantatge competitiu.
* Mantenir una estreta col·laboració amb els equips de Comercial, Producció i Vendes per a adaptar-se a l'evolució del mercat.
* Responsabilitzar-se de la formació, seguiment i avaluació del seu equip directe.


Condicions i requisits

* Incorporació immediata amb contracte indefinit.
* Participar en una empresa històrica, líder en el sector, amb baixa rotació laboral i reconegut prestigi.
* Formació contínua i oportunitats de desenvolupament en un grup multinacional.
* Horari: Jornada completa amb sortida a partir de les 17h.
* Condicions salarials negociables segons experiència i coneixements.
* Coneixements avançats d'AutoCAD, SolidWorks i nocions de CAD/CAM.
* Experiència comprovada com a Sénior Product Manager en packaging i coneixement de tendències del sector.
* Persona creativa, proactiva, compromesa amb la innovació, amb habilitats de lideratge i comunicació, i capacitat per mantenir reunions amb clients de luxe.
* Experiència mínima de 5 anys en gestió de producte en packaging, preferiblement en disseny i industrialització d'envasos.
* Valorable experiència de 2-3 anys liderant equips d'R+D i disseny de producte.


Formació requerida

* Enginyeria Industrial o similar, amb valoració positiva de Postgrau o Màster en Product Development.
* Domini avançat de català, castellà i anglès (mínim C1); francès valorat positivament.
* Residència a Osona o comarques limítrofes, o disponibilitat per trasllat.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Director / a tècnic de producte i r+d (packaging cosmètica)
Cartagena
Centro Español de Plásticos
Director técnico
Oferta cercana
Director/a tècnic de producte i r+d (packaging cosmètica)
Cartagena
Centro Español de Plásticos
Director técnico
Oferta cercana
Ghk:zuzendari teknikoa // director/a técnico/a
Cartagena
Oteic
Director técnico
Ofertas cercanas
Empleo Industria en Cartagena
Empleo Cartagena
Empleo Provincia de Murcia
Empleo Región de Murcia
Inicio > Empleo > Empleo Industria > Empleo Director técnico > Empleo Director técnico en Cartagena > Director / a Tècnic de Producte i R+D (Packaging cosmètica)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar