DescripciónImportant Assessoria d´empreses de Vic amb àmplia experiència en l´àmbit de l’assessorament i gestió laboral, fiscal, comptable i jurídica per a empreses, precisa incorporar a un/a Tècnic/a Laboral.
Tareas y responsabilidades
Gestió del dia a dia laboral de les empreses client assignades.
Tramitació d’altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrata.
Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
Confecció de les nòmines del personal de l’empresa en model oficial.
Regularització trimestral de la retenció de l’IRPF de cada treballador.
Confecció trimestral de l’IRPF (Model 111).
Tancament de l’any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
Confecció dels certificats d’empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
Comunicació d’accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l’INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.
Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials en matèria de legislació laboral i Seguretat Social.
Oferta
Incorporació immediata en Assessoria consolidada i amb bon ambient laboral.
Contracte indefinit a jornada completa.
Opcions de creixement professional.
Formació interna a càrrec de l´empresa.
Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres, de 8h a 14:30h.
Condicions salarials negociables, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
Parking privat per a persones que hagin d´utilitzar el vehicle per a desplaçar-se fins el lloc de treball.
Requisitos y valoración
Experiencia mínima de 2 años como Técnico/a Laboral, preferiblemente en assessoria, gestoria o consultoria d´empreses.
Experiencia similar en sector de la consultoria, gestoria o assessoria d´empreses (valoración positiva).
Conocimientos/dominio del software A3NOM (valoración positiva).
Persona con facilitat per establir relacions interpersonals i treballar en equip, empàtica, dinàmica i responsable.
Capacitat d’organització i planificació, dots de comunicació amb el client, discreció i proactivitat.
Bon nivell d´ofimàtica.
Residència a Osona o comarques limítrofes.
#J-18808-Ljbffr