Des de Marlex Human Capital, estem col-laborant amb una empresa logística molt consolidada i ubicada La Garrotxa que actualment precisa incorporar un/a CAP DE SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT.
**Quina seria la teva missió a l’empresa?**
Reportant a gerència, la persona seleccionada s’ocuparà de les següents tasques:
- Coordinaràs l’equip de SAC i atendràs les possibles incidències
- Gestionaràs i planificaràs el calendari i els horaris del transport
- Estaràs en contacte amb els diferents clients i proveïdors per assegurar els terminis d’entrega i/o recollida
- Donaràs suport a l’equip i vetllaràs per la qualitat del servei
- Seràs la figura mediadora entre l’equip i gerència i t’ocuparàs del desenvolupament del departament
***
**Què s’ofereix?**
- Contracte indefinit i projecte de creixement professional
- Treballar a una empresa consolidada en el sector
- Possibilitat de desenvolupar un rol dinàmic i de creixement professional
- Incorporació immediata
- Disposes de formació de Logística, Administració o similar
- Tens experiència en el sector i/o en tasques administratives
- Domines l’anglès (també es valorarà un bon nívell de francès)
- Estàs acostumat/da a treballar en entorns exigents i dinàmics
- Tens disponibilitat per treballar a La Garrotxa