Sobre nosaltresSom una empresa amb una sòlida experiència en el sector de l'administració de finques, reconeguda per la nostra proximitat i excel
Responsabilitats Principals
* Supervisar i verificar la correcta aplicació dels procediments interns del departament.
* Revisar contractes, moviments econòmics i documentació dels immobles en gestió.
* Detectar incidències, proposar millores i assegurar el compliment dels estàndards de qualitat.
* Elaborar informes periòdics de control i seguiment.
Perfil que busquem
* Persona metòdica, ordenada i amb pensament analític.
* Capacitat per treballar amb precisió i de manera autònoma.
* Bon domini d’eines informàtiques i fulls de càlcul.
* Es valorarà el coneixement del sector immobiliari i de la normativa aplicable a Catalunya.
Oferim
* Incorporació a un equip estable i professional, en una empresa que valora la transparència i la millora contínua.
* Formació inicial i acompanyament per conèixer els nostres procediments.
* Entorn de treball col·laboratiu a les nostres oficines de Barcelona.
* Oportunitat de creixement dins l’empresa.
* Si ets una persona amb mentalitat analítica, ordenada i et motiva contribuir a la qualitat i eficiència dels processos, envia’ns el teu CV!
#J-18808-Ljbffr