Busquem un/a Cap de ComptabilitatVols treballar en una firma consolidada de serveis professionals que dona suport a centenars de clients de diferents sectors i dimensions, i que es troba immersa en un procés d'optimització i especialització interna?
Per acomplir amb els seus objectius estratègics i alliberar l'equip fiscalista de les tasques comptables que encara assumeix, estem cercant un/a Cap de Comptabilitat pel seu equip de Comptabilitat i Suport Administratiu.
Reportaràs directament a Direcció de l'àrea fiscal i comptable, i actuaràs com a figura pont entre l'equip d'assessors tributaris i l'equip comptable.
Et coordinaràs amb l'equip fiscal per garantir que les comptabilitats arribin acurades i tancades, i donaràs suport directe a l'equip de comptabilitat en aquells casos que requereixin criteri comptable tributari i/o complexitat tècnica: Seràs el/la referent tècnic/a per als teus companys/es.
Les teves responsabilitats inclouran:- Revisió i supervisió d'ajustos comptables complexos i tancaments comptables mensuals, trimestrals i anuals.
- Coordinació i suport a l'equip en incidències comptables i assentaments especials.
- Coordinació i suport a l'equip en conciliació de comptes bancaris, clients, proveïdors i caixes.
- Donar resposta a consultes tècniques de l'equip intern.
- Garantir que la informació que rep l'equip fiscal estigui completa, ordenada i actualitzada.
- Col·laboració en l'adaptació de processos i en la millora contínua del circuit comptable.
- Elaboració puntual d'algunes comptabilitats (societàries i d'autònoms) de manera directa.
Què busquem?- Formació en Grau en Comptabilitat i Finances, ADE, Economia o similar.
- Es valorarà positivament que comptis amb formació de postgrau en l'àmbit comptable, fiscal o tributari.
- Experiència mínima de 5 anys en posicions similars, especialment en entorns d'assessories o despatxos professionals.
- Domini de comptabilitat societària i coneixements sòlids de normativa fiscal i tributària.
- Capacitat per resoldre dubtes tècnics, interpretar normatives i actuar com a referent intern.
- Català i castellà fluids, tant a nivell oral com escrit.
- Habilitat per treballar en equip, escoltar i facilitar la feina de tercers.
- Esperit resolutiu.
Capacitat de planificació, ordre i atenció al detall.
Què oferim?- Oportunitat d'assumir un rol clau dins del procés de transformació interna del departament.
- Posició de responsabilitat tècnica dins d'una firma sòlida i reconeguda.
- Incorporació estable i possibilitat de créixer professionalment dins l'organització.
- Remuneració competitiva i adaptada a l'experiència i valor que aportis.
- Flexibilitat horària i ambient de treball proper i col·laboratiu.
- Despatx situat a Girona, amb bones connexions i estabilitat territorial.
#J-18808-Ljbffr