Retail Talent Group és una consultoria de selecció experta en gestió del talent i captació de capital humà.
Busquem un/a Director/a de Màrqueting amb visió estratègica i una marcada orientació operativa, per liderar el creixement i la projecció de marca. El nostre client es una empresa consolidada i en plena expansió.
Aquesta posició és clau per impulsar una nova etapa de innovació, notorietat de marca i lideratge de mercat, definint i executant l’estratègia global de màrqueting i coordinant equips multidisciplinaris d’alt rendiment.
Què oferim
* Incorporació en un projecte en creixement, amb una cultura àgil, innovadora i col·laborativa.
* Entorn dinàmic, flexible i amb gran capacitat d’adaptació.
* Oportunitat real de deixar empremta en l’estratègia de creixement d’una empresa referent en el seu àmbit.
* Modalitat de treball híbrida.
* Salari >
60k més aprox >
10% variable
* Horari flexible.
* La posició es home office amb 1 dia presencial mínim a l'oficina a la setmana i reunions quinzenals fora de l'oficina però també presencials (zona Barcelona i voltants)
Responsabilitats principals
* Definir i implementar l’estratègia integral de màrqueting i creixement a curt, mitjà i llarg termini.
* Liderar i inspirar l’equip de màrqueting, fomentant la innovació i l’excel·lència operativa.
* Dissenyar i executar estratègies SEO, SEM, comunicació i continguts orientades a resultats.
* Impulsar campanyes B2B multicanal, generació de leads i programes de fidelització de clients.
* Reforçar i innovar l’estratègia de marca i comunicació, dotant-la de coherència, personalitat i un valor diferenciador.
* Integrar tecnologia i enfocaments data-driven per optimitzar accions, maximitzar el ROI i millorar el cicle de vida del client.
* Col·laborar de prop amb direcció general i equips comercials per alinear màrqueting, vendes i producte sota una mateixa visió de creixement.
Requisits clau
* Formació superior en Màrqueting, Comunicació, ADE o similar. Es valorarà màster en Màrqueting Digital, Analítica o MBA.
* Més de 15 anys d’experiència en màrqueting, amb un mínim de 10 liderant equips i pressupostos significatius.
* SEO, SEM i estratègies de contingut orientades a conversió.
* Branding, storytelling i posicionament de marca.
* Lead generation, growth marketing i funnels complets.
* Màrqueting automation (HubSpot, Salesforce, ActiveCampaign, etc.)
* Analítica avançada i atribució multicanal (GA4, Looker Studio, Power BI...).
* Estratègies omnicanal: paid media, inbound, social, partners i offline.
* Idiomes: català i castellà nadius;
anglès avançat molt valorable.
Perfil que busquem
Persones amb lideratge estratègic, visió innovadora i orientació a resultats, amb mentalitat analítica, capacitat per inspirar equips, grans habilitats comunicatives i passió per transformar marques i negocis.
* Si tens l’experiència i l’energia per liderar un projecte de màrqueting ambiciós dins d’una empresa en expansió, volem conèixer-te!