El Servei de Medicina Física i Rehabilitació és un servei jove i actiu, format per més de 50 professionals que inclou metges/sses especialistes, fisioterapeutes, logopedes, terapeutes ocupacionals i TCAIs.
És un servei clínic i assitencial que actua de manera transversal col.laborant amb tots els serveis mèdics i quirúrgics de l'Hospital de Sabadell i de l'Albada Centre Sociosanitari, ubicats en el mateix recinte, així com amb centres d'atenció primària.
La nostra àrea de referència és de més de ******* ciutadans.
El servei té una vessant assitencial, docent i investigador.
Des del punt de vist assistencial atén pacients ingressats i ambulatoris.
Les nostres àrees específiques de diagnòstic i tratament són principalment la Rehabilitació de l'Aparell Locomotor, Neurorehabilitació, Lifoedemes, Sòl pèlvic, patologia de cap i coll, Ortoprotètica i Rehabilitació respiratòria.
A nivell docent atén la formació de pregrau i postgrau en Fisioteràpia, Logopèdia i Teràpia Ocupacional i MIR d'altres especialitats mèdiques.
Participa en grups mustidisciplinars de les diferents patologies ateses i en l'elaboració de protocols, trajectòries i guies clíniques.
En investigació ha rebut premis, beques i participa activament en estudis d'investigació, així com en la promoció de la Salut.
Funcions generals:
Logopeda de l'àmbit d'hospitalització i ambulatori.
Requisits:
Títol de Grau en Logopedia.
Nivell de català C1.
Es valorarà:
Currículum vitae
Formació i experiència
Titulació Màster i/o estudis de postgrau relacionalts amb disfàgia
Experiència en valoració i tratament Disfàgia en Adults
Experència en assistència a pacients amb disfàgia en l'àmbit d'hospitalització aguda, intermedia i ambulatori
Experiència acreditada en logopèdia en l'àmbit hospitalari mínim 1 any
Experiència professional acreditada dintre d'un Servei de Medicina Física i Rehabilitació
Capacitat de treball en equips multidisciplinars
Elaboració e implementació de programes relacionats amb disfàgia (protocols, guíes, publicacions.....)
S'ofereix:
Incorporació immediata i amb vinculació fiable* a l'equip de treball del servei de Medicina Física i Rehabilitació del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
La dedicació serà a jornada parcial (21,18%).
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s'efectuarà de conformitat amb la DA 4a del RDL ******* de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada parcial.
Procés de selecció:
Les condicions generals d'aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l'entitat.
D'acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
Valoració curricular (valoració de mèrits d'acord amb els ítems de l'apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l'experiència interna que s'acreditarà d'ofici).
Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
Prova psicotècnica.
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l'establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació.
En ares als principis d'economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
Documentació complementària:
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l'exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a ****** indicant el número de referència d'aquest anunci.
Data de termini: Fins al del dia 24 d'octubre de ****
Codi de plaça: ****
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l'exclusió de la candidatura a la convocatòria.