Sobre nosaltres: Servitransfer som una empresa de gestió de residus, amb més de 20 anys d'experiència en el sector, que donem servei a les administracions públiques i a clients privats.
Treballem amb una clara orientació al client, al medi ambient i a la sostenibilitat.
La nostra estructura permet un tracte de proximitat, flexibilitat i eficiència en el servei, oferint solucions ad hoc per a cada client en base a les seves necessitats.
Amb visió de futur, volem incorporar al nostre equip un Director General Adjunt amb l'objectiu que a mig termini agafi la Direcció General de la companyia.
Descripció del lloc: Busquem una persona amb experiència prèvia en el sector que se sumi al nostre equip per a liderar i gestionar l'operació de l'empresa, tant client públic com client privat.Aquesta persona treballarà estretament amb la direcció general per a implementar estratègies que assegurin un creixement sostenible i l'eficiència operativa.
Gestionar un equip d'operacions multidisciplinari de més de 100 persones, distribuïts en tres àrees, dins l'àmbit de Catalunya.
Gestionar els contractes actualment vigents amb els diferents municipis (AAPP) als que es donen serveis de recollida de residus i neteja viària.
Supervisar totes les operacions i assegurar el compliment dels serveis contractats.
Supervisar les PiG dels diferents contractes, identificar i analitzar les desviacions respecte al Pla de Negoci presentat amb l'oferta si n'hi ha i aplicar les mesures necessàries per a corregir-les.
Gestionar la direcció de Seguretat i Salut - Prevenció de Riscos Laborals.
Coordinar i supervisar els diferents departaments de la companyia.
Interlocució amb els principals clients tant del sector públic com del privat.
Negociació amb els proveïdors.
Negociació amb els representants legals dels treballadors.
Promoure la formació i el desenvolupament de l'equip.
Col·laborar amb la Direcció General en la definició i implementació de l'estratègia empresarial.
Requisits mínims: Experiència mínima de cinc anys en el sector, en una posició de característiques / funcions similars.
Coneixement tècnic del sector.
Familiaritzat amb els processos de gestió de residus i de la normativa vigent.
Capacitat de lideratge i de gestió d'equips.
Habilitat per a motivar, coordinar i liderar equips de treball multidisciplinaris.
Competències en la gestió financera.
Coneixement per a la confecció de pressupostos, control de costos i anàlisi financera.
Orientació a resultats i capacitat per a treballar en un entorn dinàmic.
Habilitats de comunicació.
Bones capacitats per a comunicar-se de manera efectiva amb equips, clients i proveïdors, a tots els nivells.
Capacitat de resolució de problemes.
Persona resolutiva, amb aptituds per a identificar els problemes i cercar solucions de forma continua.
Habilitats excepcionals de negociació.
Un entorn de treball dinàmic Creixement professional en el curt-mig termini.
Un salari competitiu i beneficis addicionals.
Si estàs interessat/da en formar part del nostre equip, aplica a la nostra oferta o envia el teu currículum i carta de presentació a, indicant en l'assumpte: VACANT DG ADJUNT I EL TEU NOM.
#J-18808-Ljbffr