Cal incorporar recepcionista per cobrir vacant al centre de formació ubicat a Consell de Cent (Barcelona) en torn de tardes. Amb disponibilitat horaria, l'horari és de dilluns a divendres de 15.15 a 21.45 i dissabtes de 15.00 a 19.30. També ha de ser una persona que tingui disponibilitat de mobilització ja que tenim un altre centre de formació a Bellvitge (L'Hospitalet de Llobregat).Atendre les trucades telefòniques i l'atenció al públic (alumnes, proveïdors, persones que entren a l'escola per rebre informació dels cursos, professors).Ordenar i classificar expedients i documentació informatitzada.Utilitzar sistemes manuals d'arxivament de documentacióClassificar, escanejar i distribuir el correu electrònic i la correspondència rebuda.Redacció i emissió de documents, correu electrònic o correu convencional.Control de caixa i realització de rebuts als alumnes de l'escola.Responsable de tancar el centre.Mantenir endreçada i amb una higiene adequada la seva área de treball.Vetllar que les instal-lacions estiguin en ús correcte per realitzar les formacions.Detectar i informar d'averies, de mobiliari deteriorat o d'equips informàtics espatllats.Realitzar la impressió de material didàctic que s'entrega als alumnes.Utilitzar eines informàtiques del paquet Office per el control d'assistència i consulta d'informació en vers els expedients del alumnes.Experiència 3 anys. Imprescindible experiència en atenció al públic i recepció de trucades. Imprescindible experiència en treballs administratius. Valorable haver realitzat un curs de recepció o d'atenció al públic.Títol fp de grau mig - administraciócatalà (parlat c1 - d.Funcional, escrit c1 - d.Funcional)Competències / coneixements :
Tracte amable telefònic i presencial.Persona responsable, empàtica, resolutiva i dinàmica.Organitzat / ada, metòdic / a i acurat / ada en el seu treball.Tenir habilitats comunicatives orals i escrites.Aptituds per gestionar el temps.Capacitat per prioritzar tasques.Domini del català parlat i escrit.
#J-18808-Ljbffr