Descripció del lloc de treball
Responsabilitats principals:
1. Comunicació amb l'empresa i màrqueting, incloent branding, planificació i gestió de xarxes socials.
2. Elaboració de plans de màrqueting: definició d'estratègies i objectius, seguiment de KPI i col·laboració amb diferents departaments com compres i vendes.
3. Coneixement del mercat, productes, i competidors per posicionar les marques en mercats actuals i futurs.
Requisits del candidat
* Experiència mínima de 1 any en disseny i implementació de plans estratègics de comunicació i publicitat, amb èxits en assolir objectius.
* Llicenciatura en màrqueting i publicitat.
* Domini del català (parlat i escrit a nivell C1).
* Competències clau: habilitats comunicatives, coneixement d'estratègies empresarials, eines digitals, disseny gràfic i creació de continguts.
* Disponibilitat per viatjar.
Condicions laborals
* Salari brut mensual entre 2.200 € i 2.400 €.
* Altres beneficis: jornada intensiva els divendres i durant l'estiu, amb un salari aproximat de 28.000 € bruts anuals, i possibilitat de teletreball puntual.
#J-18808-Ljbffr