Funcions
programades
1. Trucada control als 30 dies (seguiment Codi Risc Suïcidi –CRS-).
Altres funcions
2. Participar activament en la creació i actualització de guies clíniques, procediments i protocols d’atenció psicològica.
3. Elaboració d’informes (registres d’activitat, avaluació, etc.) i aquelles funcions i/o activitats que el Cap de Psicologia determini.
4. Participació en les reunions i coordinacions que les seves tasques determini.
5. Afavorir i utilitzar les noves tecnologies per resoldre les demandes del ciutadà.
6. Interrelació amb els diferents perfils professionals per donar resposta.
7. Participació en la formació de professionals de nova incorporació i als alumnes de Màsters o Post Graus.
8. Realització de la formació interna anual.
9. Facilitar i participar en la implantació en la implantació de nous projectes.
10. Participació en projectes de recerca.
Requisits necessaris
11. Títol de Grau/Llicenciatura en Psicologia
12. Màster en Psicologia General Sanitària / PIR/ Habilitació PGS
13. Estar col·legiat al COPC (Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya).
Requisits valorables
14. Mínim 1 any d’experiència en serveis d’urgències i/o serveis similars de psicologia d’emergències.
15. 1 any d’experiència en atenció no presencial.
16. 1 any d’experiència en centres de salut mental d’adults i/o infanto-juvenil.
17. Formació de post-grau en l’àmbit de la Psicologia d’Emergències i Catàstrofes.
18. Formació en altres activitats específiques de Psicologia Clínica.
19. Formació i experiència en abordatge de la conducta suïcida.
20. Formació específica en psico-diagnòstic i tractaments.
Què t'oferim al SEM?
21. Un entorn de treball diferent i únic respecte al que estàs habituat.
22. Treball en equips multidisciplinaris i treball en xarxa amb sales de coordinació, unitats assistencials mòbils i amb la pròpia xarxa sanitària.
23. Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.
24. Activitats no assistencials relacionades amb la urgència i emergència: formació, investigació, docència, participacions externes en nom de SEM...
Competències personals
Compromís i implicació, qualitat en el treball, orientació al pacient/ciutadà, gestió emocionalment intel·ligent, comunicació i influència i Presa de decisions.
Procés de selecció
Dividim el procés en diverses etapes amb la finalitat d'anar identificant als candidats que millor compleixen amb els requisits tècnics, personals, actituds i interessos que requereix el lloc.
Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
Realització de proves i simulacions grupals
Es convocarà els candidats a realitzar proves per valorar els coneixements necessaris per al lloc i simulacions dissenyades per valorar el comportament de les persones en situacions similars a les que es trobarien si ja estiguessin ocupant el lloc. És una metodologia que facilita una exploració objectiva del potencial dels aspirants a ocupar un determinat lloc.
Entrevista per competències
Cerquem principalment obtenir exemples de comportaments de l'avaluat/ada en la seva vida professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan casualment relacionats amb un acompliment excel·lent.
La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat.
Decisió
El/les observador/es i avaluador/es posen en comú i analitzen la informació extreta en tot el procés, i prenen la decisió de quin és el/la candidat/a que més s'ajusta al rol que l'empresa està buscant i que millor s'adequa a la realitat de l'organització.