Overview
Busquem a un / a professional que assumeixi la gestió comptable, fiscal, administrativa d'una PIME situada al centre de Barcelona.
La teva contribució
Donaràs continuïtat i innovació a la gestió d’un patrimoni immobiliari format per pisos i locals comercials.
Seràs la persona de referència davant bancs, assessories i col·laboradors externs.
Aportaràs rigor en la selecció d’inquilins i el seguiment de contractes i cobraments.
Vetllaràs per processos ètics i sostenibles, també en la relació amb entitats bancàries.
Què faràs
Gestionar la comptabilitat (A3 CON), tancaments, conciliacions i informes.
Elaborar i revisar declaracions fiscals.
Controlar pressupostos, rendiment d’actius i riscos.
Revisar i negociar contractes de lloguer.
Validar la solvència d’inquilins i fer seguiment de pagaments.
Coordinar manteniments, obres i proveïdors.
Treballar colze a colze amb assessors externs i entitats bancàries.
Proposar millores per optimitzar processos financers i administratius.
El perfil que volem
Formació en ADE, Economia, Comptabilitat o similar.
Experiència mínima de 8 anys en àmbits financers, comptables i fiscals
Coneixement sòlid de normativa fiscal i comptable.
Domini d’A3 CON i Excel avançat.
Capacitat d’anàlisi, organització i autonomia.
Valor afegit : sensibilitat per banca ètica i criteris de sostenibilitat.
T’oferim
Estabilitat.
Contracte indefinit i jornada completa.
Horari flexible i bon ambient laboral.
Modalitat híbrida : 6 mesos presencials + 2 dies de teletreball / setmana a partir del 7è mes.
Retribució anual : 35.000 € bruts .
#J-18808-Ljbffr