La persona seleccionada durà a terme tasques administratives del servei d'atenció domiciliària. Més concretament, s'encarregarà de;
* Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.
* Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.
* Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.
* Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)
* Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).
Experiència: Experiència en gestió del SAD o similar.
Perfil Competencial:
* Formació complementària en gestió de SAD.
* Atenció Centrada en la Persona.
* Formació en l’eina de gestió del SAD (GESAD).
* Treball en equip, empatia, integritat, flexibilitat, orientació a la persona, pro activitat, resolució de problemes, aplicació de coneixements per a la millora contínua.
CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL
* Contracte temporal per cobertura de baixa mèdica.
MOBILITAT:
* Disponibilitat per desplaçar-se pels diferents serveis del SAD.
* Vehicle propi.
HORARI:
* Jornada completa de 37 hores setmanals, de dilluns a divendres.
Salari:
24.000€
Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona
Incorporació immediata.