Administratiu/iva Polivalent – Enginyeria de Manteniment (Terrassa). Et consideres una persona organitzada, resolutiva i amb capacitat per gestionar diverses tasques alhora? Aquesta pot ser la teva oportunitat! El nostre client, una empresa d’enginyeria de manteniment situada a Terrassa, cerca incorporar un/a Administratiu/va Polivalent per donar suport a les gestions diàries del departament i coordinar les activitats de l’equip tècnic.
Funcions principals
Atenció telefònica i presencial a clients i proveïdors.
Gestió, elaboració i arxiu de documentació.
Elaboració i seguiment de pressupostos.
Preparació de documentació per a comptabilitat i facturació.
Coordinació de tècnics i suport administratiu a l’equip.
Ubicació: BARCELONA – VALLÈS OCCIDENTAL – 08223 TERRASSA
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral temporal (3 mesos)
Jornada completa
Salari mensual brut 2390
Dilluns a dijous: de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00. Divendres: 7:00-14:00.
Contracte inicial per ETT amb possibilitat d’incorporació a empresa.
Salari: 14,95€ bruts/hora. Incorporació a un equip professional i sólido a una empresa en creixement.
Disponibilitat: Incorporació immediata. Si t’identifies amb aquest perfil i et motiva a formar part d’un entorn tècnic i dinàmic, esperem la teva candidatura.
Requeriments mínims
Experiència 2 anys. Atenció telefònica i presencial a clients i proveïdors. Gestió, elaboració i arxiu de documentació. Elaboració i seguiment de pressupostos. Preparació de documentació per a comptabilitat i facturació. Coordinació de tècnics i suport administratiu a l’equip.
TÍTOL FP DE GRAU MIG
Experiència prèvia en tasques administratives semblants.
Coneixements a A3CON (valorable).
Persona seriosa, compromesa, activa i proactiva, amb capacitat per gestionar múltiples tasques.
Com inscriure's a la formació?Inscriure’s al link: />Persona de contacteMonica Herrera
Email:
#J-18808-Ljbffr