Cal Blay és una empresa familiar que neix a Sant Sadurní d'Anoia especialitzada en restauració i serveis de càtering per celebracions de grans esdeveniments.El nostre equip continua creixent, i volem créixer juntament amb tu! Busquem a persones que tinguin ganes de créixer amb nosaltres, i posem tota la nostra part perquè et vulguis quedar!Des dels inicis, hem apostat per les persones com a motor del nostre projecte. Per això, la nostra activitat gira entorn de 4 pilars:Treball en equip: Ens apassiona el que fem, i busquem a gent amb la mateixa passió!Dinamisme: Som una empresa en constant creixement i aprenentatge.Entorn estimulant: Un ambient de treball respectuós i motivant, perquè cada dia sigui un nou repte!Promoció interna: Apostem pel creixement professional del nostre equip dins les diferents àrees de l'empresa. Actualment, estem buscant un/a Analista de dades per incorporar-se en el nostre equip d’oficines a Sant Pere de Riudebitlles. Les teves funcions serien:Extracció i consolidació de dades des de diversos CRMs, sistemes de comandes, fulls d’encàrrec i altres fonts internes.Anàlisi de dades comercials: vendes per canal, rendibilitat per esdeveniment, tiquet mitjà, cross-selling, evolució de clients.Suport al disseny i seguiment dels incentius de restauració i dels objectius mensuals/trimestrals.Control de costos de productes, plats i esdeveniments: comparativa amb tarifes, desviacions, marges reals.Elaboració d’informes operatius per a cuina, logística i serveis: tempos, desviacions, aprofitament, no conformitats.Creació de dashboards o quadres de comandament per a direcció i equips operatius.Automatització de processos d’informació (ex. enllaços amb Google Drive, formularis, alertes...).Coordinació amb el controller i el CFO per a la presa de decisions i preparació de reunions de seguiment.Suport a auditories internes i controls de qualitat.Requisits: Formació:CFGS en Administració i Finances o similarValorable Grau en ADE, Economia o Business IntelligenceConeixements tècnics:Excel avançat (imprescindible)Domini d’intel·ligència artificial Experiència amb gestió de CRMs (valorat positivament)Coneixement d’eines de BI (Zoho Analytics, Power BI, Looker Studio...)Familiaritat amb gestió documental a Google DriveCompetències personals:Visió transversal del negociCapacitat analítica i d'organitzacióRigor, confidencialitat i responsabilitatHabilitat per treballar amb diferents departamentsconeixement del sector de càtering per esdevenimentsCapacitat de proposar millores i nous indicadorsInterès per desenvolupar carrera dins l’àrea de control de gestió