Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Recepcionista - Auxiliar administratiu/vaPimec selecciona per a despatx d'advocats, ubicat a Girona, un/a: Recepcionista -Auxiliar Administratiu/va amb experiència per donar suport al funcionament diari del despatx, tant en tasques administratives com d'atenció al client i suport a la direcció.
Quines seran les teves principals funcions?
Atenció telefònica i presencial als clients.Suport administratiu general: gestió d'expedients en línia, seguiment d'agendes dels/les advocats/des, obertura i tancament del despatx, realització de compres de material d'oficina i despatx i altres tasques de suport diari.Coordinació de reunions internes i externes.Enviament i seguiment de pressupostos a clients.Tasques de suport administratiu a direcció.
Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició?
Experiència mínima: 5 anys en llocs similars, preferentment en gestories o despatxos professionals.
Desitjable experiència en la gestió diària d'expedients, comptabilitat i seguiment de pressupostos i compres.Formació valorable de cicle formatiu de grau mitjà o superior en administració o estudis similars.Coneixements de comptabilitat bàsica i facturació.
Domini de Microsoft Office (Excel, Word), correu electrònic i valorable Mailchimp.Català i castellà natius.
Anglès nivell mig-alt o francès.Fluïdesa i eficàcia en atenció telefònica.Quins beneficis t'aportarà l'empresa?
Jornada: De dilluns a divendres, de 9:00 h a 15:00 h (30 hores setmanals).
Incorporació: Immediata.Contracte indefinit.Sou: ******€ bruts anuals en 12 pagues.La firma legal garanteix la conciliació personal i familiar de les persones treballadores.Equip jove i bon ambient laboral.
#J-*****-Ljbffr